Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Sør verkstedtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Takker!

Ja må bare komme, kaffitrakteren tøffer og går hele kvelden!

Comment

• kom hjem fra jobb nå, men i morgen eller helg om dere er på jobb da??

Comment

• regner med jeg er der oppe i 6-7tia i morra.. vi skal av gårde på bortelidmarknaden å stille ut litt blir vel mest pakking da, men odd har jo tid til en pause. jeg er jo pakkebitch og
        mvh Sindre Carlsen

Comment

• Originally posted by golfnos View Post
          kom hjem fra jobb nå, men i morgen eller helg om dere er på jobb da??
          Er på butikken frem til i 7-8 tiden ikveld vil jeg tippe før vi reiser så hvis du er der før da så er du hjertelig velkommen! Imorgen har vi stand-in da vi skal være på denne marknaden.

Comment

• goodie bare hjem og skifte etter jobb

Comment

• masse nye og gamle kjente møtte jeg der oppe! knall hyggelig! Fikk også høre på saxoen, mmmM. setter litt liv i arbeids lysten igjen, se om kanskje dere har noen ideer etter hvert, ihvertfall: Il be back!

Comment

masse nye og gamle kjente møtte jeg der oppe! knall hyggelig! Fikk også høre på saxoen, mmmM. setter litt liv i arbeids lysten igjen, se om kanskje dere har noen ideer etter hvert, ihvertfall: Il be back!
                Du er like velkommen neste gang, skal til og med prøve å ikke være så stresset Hyggelig å endelig få hilst på deg iallefall

Comment

• takker for det, så kan dere stresse litt frem til da og slenge ut mer bilder, haha

Comment

• har noen bilder i fra helga:P men tviler på odd vil ha de ut på nett

odd er heller ikke stresset lenger, siden han har sovet godt ut på vorspielet på lørdagen
                    mvh Sindre Carlsen

Comment

• Hva er prosjektene om dagen da? Mye å gjøre?
                      Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

Brenden Consulting:
                      - Lager websider

Comment

• Originally posted by AnaXyd View Post
                        Hva er prosjektene om dagen da? Mye å gjøre?
                        Har ikke tatt på meg så mange prosjekt da det er dårlig med tid. Har bare kveldene til rådighet og da står Saxoen som førsteprioritet. Skal montere anlegg i en Caddy nå straks men det blir nok ingen bygging. Noen store prosjekter blir det nok ikke før den dagen jeg slutter som elektriker på dagtid og begynner med dette på fulltid

Comment

• kan alltids ta min bil da, haha

Comment

kan alltids ta min bil da, haha
                            Vi kan gjøre som med bilen til Sindre og ta den sammen

Comment

• som musikk i mine ører **blidgjøre madammen med noe slik at jeg kan stikke oftere til evje**

Comment

• Odd ove: kunne du sjekket prisene på de pioneer grillene i løsvekt?

midbass + mellomtone

Comment

Working...
                                X