regner med jeg er der oppe i 6-7tia i morra.. vi skal av gårde på bortelidmarknaden å stille ut litt blir vel mest pakking da, men odd har jo tid til en pause. jeg er jo pakkebitch og
kom hjem fra jobb nå, men i morgen eller helg om dere er på jobb da??
Er på butikken frem til i 7-8 tiden ikveld vil jeg tippe før vi reiser så hvis du er der før da så er du hjertelig velkommen! Imorgen har vi stand-in da vi skal være på denne marknaden.
masse nye og gamle kjente møtte jeg der oppe! knall hyggelig! Fikk også høre på saxoen, mmmM. setter litt liv i arbeids lysten igjen, se om kanskje dere har noen ideer etter hvert, ihvertfall: Il be back!
masse nye og gamle kjente møtte jeg der oppe! knall hyggelig! Fikk også høre på saxoen, mmmM. setter litt liv i arbeids lysten igjen, se om kanskje dere har noen ideer etter hvert, ihvertfall: Il be back!
Du er like velkommen neste gang, skal til og med prøve å ikke være så stresset Hyggelig å endelig få hilst på deg iallefall
Har ikke tatt på meg så mange prosjekt da det er dårlig med tid. Har bare kveldene til rådighet og da står Saxoen som førsteprioritet. Skal montere anlegg i en Caddy nå straks men det blir nok ingen bygging. Noen store prosjekter blir det nok ikke før den dagen jeg slutter som elektriker på dagtid og begynner med dette på fulltid
Comment