Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Sør verkstedtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by RoBoX
    Nice!! Hvilket dekkmerke er det? Sjelden pen strekk på de i forhold til dimensjonen. Takk for handelen her om dagen forresten..
    Det er Federal. Er meeeget fornøyd med dekkstrekken

Comment

• Skal vi bytte, en franskmann mot en annen??
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

• Originally posted by InstallBay View Post
        Skal vi bytte, en franskmann mot en annen??
        Når bilen skal byttes ut så kan det heller være aktuelt Pål

Comment

• Originally posted by RoBoX
          Det har du grunn til.. Da blir det Federal på meg neste gang..
          Kom på nå hvem du er Federal er et billig og greit dekkmerke som selges hos Dekkomsetning her på Evje og kan trygt anbefales

Comment

• Ser bra ut!!

Comment

• Originally posted by InstallBay Hamar View Post
              Ser bra ut!!
              Ja det hjelper nå!
              Nå må jeg bare finne noen som kan dreie 40mm spacere til meg! Noen forslag?? Koster 5000,- å kjøpe så det er helt uaktuelt.

Comment

• Heisann!! Gøy å se at noen fler satser på fransk bil. Lurer veldig på hvor du har fått tak i de felgene med passende bolt dim. og innpress?????
                Skal følge med på denne ja...blir kongerått
                Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Originally posted by Alpine306 View Post
                  Heisann!! Gøy å se at noen fler satser på fransk bil. Lurer veldig på hvor du har fått tak i de felgene med passende bolt dim. og innpress?????
                  Skal følge med på denne ja...blir kongerått
                  Felgene er bestilt fra Tyskland gjennom koolart.no, innpresset passer ikke i det hele tatt, derfor jeg må ha 40mm spacere på hvert hjul

Comment

• Okai...trodde ET lå på ca 15 på saxoen jeg jaja...15 passer hvertfall knall på min bil. derfor jeg lurte skjønner du trenger spacere med DEN breddingen ja
                    Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Da er custom skrudde 40 mm spacere i produksjon! Prisen tør jeg ikke nevne her, hehe

Comment

• Spacere under konstruksjon, vet ikke hvor interessant det er men :

Comment

• det der var noen feite spacere! dette blir rått!
                          Mvh Werner Harstad

Comment

• Fy F*** for noen spacere da!
                            Hvordan blir det med de og evt. godkjenning av tralla?
                            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by J.T. View Post
                              Fy F*** for noen spacere da!
                              Hvordan blir det med de og evt. godkjenning av tralla?
                              Blir nok bare vist med de alu hjula som står på nå 15", med 195-50-15

Comment

• Hehe, var det jeg tenkte meg
                                Bilvrangsynet er litt _veldig_ håpløse når det gjelder spacere og bredde på felg/hjul :P
                                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Working...
                                X