Originally posted by OpelPower
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dynabelgolfen: Golf3 TD
Collapse
X
-
Den er 180-185liter innvendig... så det går nok greit..
Dynabel anbefaler 90 per element
Jeg skal ta å sette inn 2 styk 4" reflexrør i morgen på 20cm, tar en tur innom dynabel og kjøper det..
Vis det ikke funker så kan jeg prøve og bygge om kassa som du har gjort da
Hvordan får jeg kobla elementene i 1ohm?Last edited by OpelPower; 21-05-2008, 21:02.Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Jeg skal ta å sette inn 2 styk 4" reflexrør i morgen på 20cm, tar en tur innom dynabel og kjøper det..
Hvordan får jeg kobla elementene i 1ohm?Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Originally posted by OpelPower View PostJeg skal ta å sette inn 2 styk 4" reflexrør i morgen på 20cm, tar en tur innom dynabel og kjøper det..
Hvordan får jeg kobla elementene i 1ohm?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Øhhh, sikker på at du ikke har kobla i 0,5ohm du og? For å få 2 ohm må du serikoble en gang og (enten serikoble spolene og så parallellkoble subbene, eller parallellkoble spolene og serikoble subbene).
Må forresten si at jeg digger festinga di, Jon Ola Hvis jeg ikke husker feil vraka du/dere en Golf på runde tidligere her og?R-Design
Comment
-
Originally posted by OpelPower View Postok, har selv paralel kobla 2 og 2 spoler jeg... Altså 4kabler tilsammen inn på fosterkeren (7501)Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Da er det ikke rart jeg et stor mistanke om at det ene elementet er sprengt, HEHE...
Det enne elementer vrenger seg og lager en rar banke lyd når når jeg har bagasje luka oppe ved høyt Volum, men det kan hende det er bare noe jeg tror... Gaineren står på 50% (elller hva nå den heter)Last edited by OpelPower; 21-05-2008, 23:23.Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Lukter jo litt godt det. kjente den lukten senest i går da vi klarte å kvelde en JBL P1222 i går.
Men hvordan liker du trykket av dynabel elementene kontra andre ting du har testet? lukter litt på disse i 12" utgave jeg.
Comment
Comment