Announcement

Collapse
No announcement yet.

Worklog: Custom Toyota Celica T20!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Godt å se at støvsugeren er på plass

    Blir bra detta. Stå på!

    Comment


    • #47
      Veldig bra dette! =)

      Enkelt og greit, sånn jeg liker det..

      Men si meg, bruker du en så kraftig blokk på SWS suben? Det er vel NV-AM25001 jeg ser? Overkill?
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #48
        Originally posted by AnaXyd View Post
        Ny update!

        I tilegg må jeg skaffe meg noen lange M4 skruer, da de jeg hadde fra før av ikke var lange nok til å feste pynteplata inn i kassa. Mekket en custom løsning der, som fungerer enn så lenge.. Noen som veit om hvor jeg kan skaffe det?
        Langkost og verktøy ved shell seff ^^

        Comment


        • #49
          Originally posted by aFFekak View Post
          Veldig bra dette! =)

          Enkelt og greit, sånn jeg liker det..

          Men si meg, bruker du en så kraftig blokk på SWS suben? Det er vel NV-AM25001 jeg ser? Overkill?
          Det er NV-AM20004 du ser, altså den 4kanaleren.. Driver de bakre elementene med den også!

          Men fremdeles, SWS'en får nok av strøm for det! Greit om jeg eventuelt oppgraderer til 2 stk bak der..
          Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

          Brenden Consulting:
          - Lager websider

          Comment


          • #50
            Originally posted by AnaXyd View Post
            Det er NV-AM20004 du ser, altså den 4kanaleren.. Driver de bakre elementene med den også!

            Men fremdeles, SWS'en får nok av strøm for det! Greit om jeg eventuelt oppgraderer til 2 stk bak der..

            Ahh.. ok=) But still:P

            Men ja da, greit å ha for mye forsterker så du kan oppgradere, istede for at det er andre veien =)
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

            Comment


            • #51
              Absolutt! Som det gode gamle ordtaket sier: "Bedre å ha for mye, enn for lite!"
              Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

              Brenden Consulting:
              - Lager websider

              Comment


              • #52
                ser da bra ut dette her da. lykke til med videre
                VW Golf 4
                Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                Simen Sormbråten

                Comment


                • #53
                  Da har jeg sett litt på dørtrekkene jeg skal trekke om. Bestiller opp ting og tang fra Installbay snart, (vinyl, dempematter, lim osv), slik at jeg kan begynne..

                  Har skrudd av det ene dørtrekket som ser værst ut. Ser ut som vinylen har smuldret opp, og den er godt slitt.

                  Her er det noen bilder som illustrerer det:






                  Dette er noe jeg skal fikse ved å trekke om med ny vinyl. Men spørsmålet er, må jeg rive av den gamle vinylen? Eller kan jeg bare sparkle over den gamle, og trekke over den?

                  Det enkleste hadde vært å slippe å dra av den gamle, da jeg er redd for at dette vil ødelegge materialet den er trekt på. Det tåler nemlig grusomt lite!

                  Flere bilder:










                  Også lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre det her. Som dere ser er det et "panel" som skiller seg ut som kan trekkes i en annen farge enn vinylen jeg har tenkt. Tenkte oransje alcantara her, ville det ha blitt bra?





                  Mange spørsmål her, men håper de kan bli besvart!
                  Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

                  Brenden Consulting:
                  - Lager websider

                  Comment


                  • #54
                    Ved å legge glassfiber på innsiden av dørtrekket, vil den bli så stiv at det ikke sak være noe problem å ta av den orginale vinylen.
                    Terje Lie
                    99 53 66 00
                    terje_lie@yahoo.no

                    Comment


                    • #55
                      da er også faren stor for at dørtrekket slår seg..

                      skal gå greit å prøve å trekke på utsiden av det der.. ikke den BESTE løsninga, men helt ok om du ikke tør å ta av gamle vinylen
                      www.eirikaspaas.com

                      Comment


                      • #56
                        Ja, men da må du tenke på at resultatet blir ikke bedre enn hva som er under!
                        Terje Lie
                        99 53 66 00
                        terje_lie@yahoo.no

                        Comment


                        • #57
                          bare å pusse og sparkle det
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • #58
                            Tenkte å smelle på noen lag med glassfiber på baksida, men jeg veit ikke om jeg tør å rive av vinylen for det.. Det holder om jeg pusser og sparkler vekk alle "flaws" på vinylen, og trekker om, right? For da gjør jeg nok det..
                            Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

                            Brenden Consulting:
                            - Lager websider

                            Comment


                            • #59
                              Da driver jeg å dealer med HTS.no om setetrekk til bilen. De hadde ikke fargen jeg var ute etter, men gir meg ikke så lett!


                              Dere veit ikke om noen andre som skreddersyr setetrekk til en grei pris? Eller noen som har maler, slik at jeg kan få gjort det selv?
                              Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

                              Brenden Consulting:
                              - Lager websider

                              Comment


                              • #60
                                er ikke så vanskelig som man skal ha det til. bare ta av det gamle setetrekket, sprett opp sømmene, så har du jo mal så det holder etter.

                                Comment

                                Working...
                                X