Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota MR2 mk2 1990 modell, forslag ønskes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ok2k, så altså en liten kabellengde som er festa til chassi på spiller og tvunnet rundt ene metallskjoldet på rca kabelen. Check. Dette skal jeg forsøke når jeg kommer hjem i kveld.

    Tror jeg må vurdere å kjøpe meg loddebolt.......
    Sture Vedal

    Comment


    • #47
      jess.. fest kabelbiten til den enden som er ved spilleren, så slipper du å dra flere meter kabel funker heelt sikkert
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #48
        Dette fungerte heller ikke nevneverdig bra gitt.. :|

        Jeg tror kanskje jeg skal prøve meg med en fetere jordingskabel til spilleren.. Kan tenke meg den er 2mm eller noe slikt.. Ellers så står jeg litt på bar bakke å lurer på hva det neste jeg skal forsøke..
        Sture Vedal

        Comment


        • #49
          Prøv og pakke RCA(signal) ledninger inn i alu folie der de er i nærheten av strøm, altså bare for og finne ut om det er det, rett ved forsterkeren, alle steder di ligger nærme værandre og bak spilleren, og lirk litt på rca ledningen her og der og se om du hører noe forsjell. Var en som hadde problemer med det borti gata jeg bor han hodlt på i 4 uker før han fant ut at det var støy fra selve spilleren som hadde øfelagte utganger, så prøv annen spiller, og har også vært borti at inganger osv er ødelagt på forsterker, prøv og bytte ut et og et ledd for og feilsøke
          *Protec DVD/CD/MP3 head unit
          *Complete SS kit front and rear on a SS - 4 chan
          *Soundstream SPLX 12" woofer
          *driven by a PLAD3300D mosfet mono

          Comment

          Working...
          X