Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gunnars: BMW e36 med DLS .. amatør prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gunnars: BMW e36 med DLS .. amatør prosjekt

    Hei, jeg har da handlet meg en jobb bil, frem å tilbake på jobb. Er jo 5 min til jobb, så derfor må jeg ha meg noe musikk i bilen.

    Det startet først me noen US Blaster suber å forsterkere, som jeg fikk for en veldig fin pris av BG audio. Etter litt testing å noen runder db så lukta det svidd et par ganger, men de funket å fungere fint enda, Men jeg var på utkikk etter noe mer lydkvalitet å punch bass i masse vis. Etter et par tel frem å tebake te Trond bg audio, var stereoen på vei.
    Det ble et helt greit DLS stereo, ikke noe dyre greier, men noe som funker fra alt te musikk lytting te "råning" , ikke at jeg holder på me noe sånn lenger.

    utstyrs liste:
    Høytaler: DLS RS6
    Sub: 4 stk DLS KW10
    Forsterker sub: DLS Cad 11
    Forsterker høyt: CA 41
    Strøm: 2 stk Optima redtop, 50mm2 kabel mellom batteriene. 32mm2 kabler fra batteri til hver forsterker. 200 auto sikring mellom battri, og 2 stk analog sikringer på 80 å 60amp til forsterkerene.
    CD/mp3: En rockford fosgate sak me rear, front å sub. Men denne blir oppgradert litt senere til Pioneer sine..

    Det blir bygd enkelt å greit.

    Et par bilder av bil å anlegg.












    Mye her skal gjøres bedre her, men må bruke den lille tida jeg har...

  • #2
    hehe

    jeg ser at du burde ha noen andre kasser i bagasjen, da de du har tar hele plassen
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment

    Working...
    X