Originally posted by neptyr
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kpturbos lille stereo prosjekt..
Collapse
X
-
Originally posted by Kpturbo View PostVis dere går inn på http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=26095 så får dere se hele prosjektet. Er ikke helt oppdatert ennå..
hvordan er den å kjøre?
trenger vell ikke skilter på den der da? purken kan vell bare glemme å holde følge tenker jeg.VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by simso View Postrått................
hvordan er den å kjøre?
trenger vell ikke skilter på den der da? purken kan vell bare glemme å holde følge tenker jeg.
Men først må jeg skifte diff og montere på ett stabstag bak fordi hekken er fortsatt ikke helt optimal ennå. Det blir nok aldri skilter på denne men det hadde jeg ingen planer om heller. Skal bare brukes på bane og litt på gata også selvfølgelig..
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostDette var kult =) Driver å trimmer litt jeg å,men til en viss grad,tror jeg har nådd grensa til girkassene som er bolt on nå =/ 3.gir røyk i går hehe. Hvilken girkasse har du?
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View Postdrømmer om ei slik jeg å,men de er ikke så billige akkurat.
Comment
-
Originally posted by Kpturbo View PostMen fra starleten til carinaen. Har noen ett forslag på hvilke frontsett og baksett høytalere jeg burde gå for som tåler og bli litt misbrukt. Har hatt endel forsjellige høytalere tidligere som fungerer greit til ett vis punkt men det er sjelden nok. JEG VIL SPILLE HØYT...
Comment
-
Hvordan går det med bilstereo trimmingen da?
Comment
-
Originally posted by Kpturbo View PostMen fra starleten til carinaen. Har noen ett forslag på hvilke frontsett og baksett høytalere jeg burde gå for som tåler og bli litt misbrukt. Har hatt endel forsjellige høytalere tidligere som fungerer greit til ett vis punkt men det er sjelden nok. JEG VIL SPILLE HØYT...
Ground zero har elementer som tåler mye juling.
elutstyr.no
Comment
-
Originally posted by Kpturbo View PostDe er faktisk ganske billig spør du meg. Jeg kjøpte den av V.S. motor for 19lapper pluss moms, men det var før jeg begynte og kjøpe deler selv fra US. Der koster den 2000$ som er da ca 10lapper, så er det bare og legge på frakt og moms. Man kan ikke si at det er dyrt når man snakker om en NY kasse som tåler såpass mye juling... Men ja det kan virke dyrt der og da men det er det verdt i lengden...
Men dette skulle vel være bilstereo prosjekt,hehe. Sorry OT
Comment
Comment