Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kpturbos lille stereo prosjekt..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by neptyr View Post
    Prat med Techpoint, han kan vel formidle en del Focus til deg, det ska visstnok spelle _høyt_ =)
    Skal sjekke, takk. Er det noen flere forslag der ute? Greit og kikke litt rundt...

Comment

Originally posted by Kpturbo View Post
      Vis dere går inn på http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=26095 så får dere se hele prosjektet. Er ikke helt oppdatert ennå..
      rått................
      hvordan er den å kjøre?
      trenger vell ikke skilter på den der da? purken kan vell bare glemme å holde følge tenker jeg.
      VW Golf 4
      Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
      Simen Sormbråten

Comment

Originally posted by simso View Post
        rått................
        hvordan er den å kjøre?
        trenger vell ikke skilter på den der da? purken kan vell bare glemme å holde følge tenker jeg.
        Den er faktisk ganske fin og kjøre, null komfor men masse kjøreglede. Trodde det skulle bli som bambi på isen med såpass med effekt på en så lett bil, men den det ble det ikke. Har bygd skikkelig 4-link oppheng bak slik som rallybiler har og det er nok det som gjør den såpass fin og kjøre. I 3gir så må jeg provosere den skikkelig for og få ræva til og slippe, så den biter skikkelig tak selv med dårlige dekk. Men dette kan nok fort endre seg når jeg nærmer meg 450hk ..
        Men først må jeg skifte diff og montere på ett stabstag bak fordi hekken er fortsatt ikke helt optimal ennå. Det blir nok aldri skilter på denne men det hadde jeg ingen planer om heller. Skal bare brukes på bane og litt på gata også selvfølgelig..

Comment

Dette var kult =) Driver å trimmer litt jeg å,men til en viss grad,tror jeg har nådd grensa til girkassene som er bolt on nå =/ 3.gir røyk i går hehe. Hvilken girkasse har du?

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
            Dette var kult =) Driver å trimmer litt jeg å,men til en viss grad,tror jeg har nådd grensa til girkassene som er bolt on nå =/ 3.gir røyk i går hehe. Hvilken girkasse har du?
            Jeg kjører med en Tremec TKO600 kasse.. Den skal tåle minimum 800nm konstant belasting så den knekker jeg neppe i filler..

Comment

drømmer om ei slik jeg å,men de er ikke så billige akkurat.

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
                drømmer om ei slik jeg å,men de er ikke så billige akkurat.
                De er faktisk ganske billig spør du meg. Jeg kjøpte den av V.S. motor for 19lapper pluss moms, men det var før jeg begynte og kjøpe deler selv fra US. Der koster den 2000$ som er da ca 10lapper, så er det bare og legge på frakt og moms. Man kan ikke si at det er dyrt når man snakker om en NY kasse som tåler såpass mye juling... Men ja det kan virke dyrt der og da men det er det verdt i lengden...

Comment

Men fra starleten til carinaen. Har noen ett forslag på hvilke frontsett og baksett høytalere jeg burde gå for som tåler og bli litt misbrukt. Har hatt endel forsjellige høytalere tidligere som fungerer greit til ett vis punkt men det er sjelden nok. JEG VIL SPILLE HØYT...
                  Størrelse og pris?

Comment

Hvordan går det med bilstereo trimmingen da?
                    TEAM RE-LOUD
                    http://www.teamreloud.com

Norwegian Champion 08

Comment

Men fra starleten til carinaen. Har noen ett forslag på hvilke frontsett og baksett høytalere jeg burde gå for som tåler og bli litt misbrukt. Har hatt endel forsjellige høytalere tidligere som fungerer greit til ett vis punkt men det er sjelden nok. JEG VIL SPILLE HØYT...

Ground zero har elementer som tåler mye juling.
                      elutstyr.no

Comment

ligger jo et par groundzero earthquake 10" tilsalgs her da til 1800 pr sub.
                        mvh Sindre Carlsen

Comment

Høyt kan man spille med det meste...
                          Så vi trenger nok noen rammer å forholde oss til om vi skal kunne gi noen forslag

Comment

fine bilder begge de der starlet'n var bare rå vekt på den der da? max 850 med fører eller noe? :P
                            Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Originally posted by sicarlse View Post
                              ligger jo et par groundzero earthquake 10" tilsalgs her da til 1800 pr sub.
                              *kremt* Earthquake Subzero de ble solgt for 1400stk,- billig...? ja...
                              sigpic

Comment

De er faktisk ganske billig spør du meg. Jeg kjøpte den av V.S. motor for 19lapper pluss moms, men det var før jeg begynte og kjøpe deler selv fra US. Der koster den 2000$ som er da ca 10lapper, så er det bare og legge på frakt og moms. Man kan ikke si at det er dyrt når man snakker om en NY kasse som tåler såpass mye juling... Men ja det kan virke dyrt der og da men det er det verdt i lengden...
                                2000dollar ja,ikke dumt. Skal ha ei slik kasse i den andre bilen min,sjekka pris i norge,å fikk da høre 15 000 for ei rein kasse å 25 000 for ei tilpassa min motor,30 000 - 35 000 med mellomaksling som tåler effekten jeg sikter på.

Men dette skulle vel være bilstereo prosjekt,hehe. Sorry OT

Comment

Working...
                                X