Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota Camry (Totalombygning)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hehe tja du sier noe har en misstanke om det jeg og gitt, men men så er det det da
    Hugo
    WWW.HUGOH.NO
    Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
    Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)

Comment

• Jeg liker å følge med her, på hele prosessen! Tydelig at du er profesjonell
      Bmw e34 520:
      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

• Originally posted by tofter View Post
        Jeg liker å følge med her, på hele prosessen! Tydelig at du er profesjonell
        Artig og høre, tja prøver så godt en kan ser ikke direkte på meg selv som en profesjonell men koslig og høre at noen synes det er ålright lesing.
        Hugo
        WWW.HUGOH.NO

Comment

• Feit bil! kommer denne til å se neste sesong?
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Originally posted by Tor Ølberg View Post
            Feit bil! kommer denne til å se neste sesong?
            Det er målet det ja klarer jeg målet for jula er det og få bilen klar for utv. lakkering på nyåret så jeg kan begynne og sette den i sammen og ta siste ruff på det meste av stereo installasjonen og lage litt deksler og slikt utover etterjulsvintern.

Må få rive ut motoren lakke motorom å sette inn igjen en midlertidlig motor som jeg kan kjøre med neste år så je får bygge en artig sak til vinters hehe.

tilpasse fangere og festebraketter til disse samt lakke og montere bakluke og panser så det er kun utvendige som står igjen til lakkboks karan

Men nå er det juletreet og flåklypa som står for tur, julas høydepunkt for meg
            Hugo
            WWW.HUGOH.NO

Comment

• Syntes bare jeg fikk bombardere de sparkelglade med et par slipebilder

Nå er det flytesparkla og ser ut til at vi snart grunner litt

Så ikke umulig at det blir litt blue baby blue her etter hvert
              Hugo
              WWW.HUGOH.NO

Comment

• Nå er det litt mindre sparkling og pussing

I alle fall for en stund eller ikke vi får se

Har et deksel jeg skal lage til bakluken ganske så fort siden det er mersom i veien som mye anna i verkstedet om dagen, så blir det noe finpuss og fiks fiks før den går til lakkerer men synes det tar gjenger og går fremover selv og det er det viktigste.

Da har jeg fått på litt grunning og avdekket litt feil og div som taes når luka er på bilen men men går fremover

Så har jeg blitt bitt av en eller annen basill om dagen som vil ha minst mulig brytninger mellom enkelte detaljer derfor siden jeg er flink til og blande litt mye av saker og ting så blir det blåe speil også (Grunnet her da)

Speilhus grunnet

Grunnet Bakluke invendig

Bakluke base/klarlakket

Bakluke Klarlakket invendig

Et til og mere klarlakk

Speilhusbraketter klarlakket

Speilhus klarlakket

Detter er stort sett det jeg har brukt min 1.dag jul på ikke den dummeste bruken hehe
                Hugo
                WWW.HUGOH.NO

Comment

• Følger spent med her!
                  Må vel nesten ta meg en tur bortat deg utpå nyåret, og skue verket med egne øyne!
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by J.T. View Post
                    Følger spent med her!
                    Må vel nesten ta meg en tur bortat deg utpå nyåret, og skue verket med egne øyne!
                    Ikke umulig
                    Får se kansje en er på flyttefot også, bare finner noen lokaler først er noen av oss stereogeeks her på tynset som ikke synes det er så sjarm og drive på hver sin kant å..... vi har i alle fall løslig snakka om det så vi får se

Nå står forøvrig bilen å lader og spiller litt musikk i verkstaden og jeg sitter her og taster å slenger ut litt bilder

Bakluka på plass også har jeg hengt på fangeren bare for og se litt

Måtte jo dempe denne litt også og hvor tok bassen veien??? fremover

Et til av hele stasen og litt av mastodonten til fadern og

Så der så blir det vel enten motorom eller deksler baki som jeg starter med tenker jeg, men blir vel et lite opphold nå når jeg både skal jobbe inatt og til trondheim på morrakvisten men håper da jeg er heme i vettug tid i morra
                    Hugo
                    WWW.HUGOH.NO

Comment

• Hadde man fått samla stereogeeks'a på Tynset så er det jo genialt!

Gleder meg til å se hele bilen ferdiglakkert
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by J.T. View Post
                        Hadde man fått samla stereogeeks'a på Tynset så er det jo genialt!

Gleder meg til å se hele bilen ferdiglakkert
                        hehe da er vi to i alle fall
                        ja det skulle ha vært litt som før syns både jeg og fido så vi lure på og finne oss et lokale i sammen, vis ikke jeg tar litt av og bygger noe selv og tar inn stabile leietakere.

Ellers så skar jeg fikse noen bilder etterhvert, men de siste dagan har det gått i basskassebygging til en izusu dmax og idag fikk jeg plukket ut motoren i camryen og satt den i bukken, så blir nok kansje til at jeg prepper blokka nå når jeg først har den ute for det var rimelig mye jobb og få ut denna stasen her... så nå sitter jeg og leter etter der jeg handla deler før men er vist søkk borte det firmaet mente det var noe som het motor teknikk eller sylinderservice i trondheim og eller oslo jeg men men finner nok etter litt googling.

Ellers blir det nok høytrykkvasking og sliping grunning og lakking fremover i motorrommet nå
                        Hugo
                        WWW.HUGOH.NO

Comment

• Detta bli bra det Hugo Det er motiverende å sjå at ting blir til., detta går jammenmeg unna + at en verkstedkaffe hjelpe på hehe..
                          Erik Fido Westgård
                          www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

Comment

• Ønsker mine trådfølgere samt andre stereoguys Et riktig godt nytt år med masse svart kaffe og sparkelstøv

Et lite bilde fra årets nyttårsfeiring

Motorommet med motoren utmontert for rydding vasking grunning og lakking

Gearkassen utplukket

motorommet klar for rydding vasking grunning og lakking

]

Motor demontert fra bilen og satt i motorbukken for overhalling og ombygning

Last edited by hugoh; 01-01-2011, 02:29.
                            Hugo
                            WWW.HUGOH.NO

Comment

• likte den spoileren jeg
                              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Originally posted by Defus View Post
                                likte den spoileren jeg
                                Ikke dumt nei liker den selv jeg

Nådde vel kansje ikke helt målet i løpet av julen men ganske nærme da

Har fått grunnet motorommet stort sett, er noe jeg skal bryte opp og litt slik men grunnet like godt det meste så blir nok bra etter hvert.

Etter en god runde høytrykk litt lynol og sutteklut så blir det da forandringer her også

fra andre siden

Dette er nok det en får gjort for denne helga og friukan, så nå er det en annen litt større doning som skal ut i snøen og til pers at
                                Hugo
                                WWW.HUGOH.NO

Comment

Working...
                                X