Blir saker Hugoh. Fine bilder å hehe..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toyota Camry (Totalombygning)
Collapse
X
-
Erik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
-
Originally posted by erikfido View PostBlir saker Hugoh. Fine bilder å hehe..
Originally posted by mrZipp0 View Postfinfine saker du har der blir morsomt å se sub løsningen din har en følelse/håp om at det blir noe utenom det vanlige
Er jo ingen enkel sak og lage noe helt utenom det vanlige og fortsatt klare og lage noe som er audiofilt hehe, er jo meninga og bli en konkurransebil og showbil så det er ingen enkel kombinasjon nei, men det må vel gå og finne på noe lurt
Originally posted by thomasekeli View PostMille er jo unektlig en vakker familie!Hugo
WWW.HUGOH.NO
Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)
Comment
-
Her går det i tankeboks om dagen hmmm sub løsning ja, jo vært morro og fått til noe spennende det eneste at god lyd + spennene ikke er bare bare, men vi får se hva som skjer da kansje det går seg til
har et lite håp om og få gjort en del i helga på den frontfangeren slik at jeg kan få ferdig den, så skal jeg kaste meg rundt og begynne på motorommet, siden det meste i første omgang skal rett ut, og shines og rett inn igjen..
fikk litt priser på noen få komponenter til understellet, selv om det er småpenger mot en del andre så syns jeg det var nok for noen skiver og støtdempere...
så det går da fremover, vis jeg kan få unna endel på fangeren er det mulig jeg skal begynne med sub kasse/er i helga, evnt. midbass og dashbordkasser isteden, vi får seHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
Basskasse og frontfanger bygging og voldtekt...
Dette er helgas arbeid, begynte i kveld med relativt ok resultat legger ut et par bilder av det
Har begynt og støpe basskassen, det blir bunn og topp igrunn som er støpt og dempet etter hvert i polyester og glassfiber, så er sideveggene i mdf.
frontfangeren blir angrepet senere i dag,nå trenger jeg en blund på øyet
her har jeg da laget rammeverk, og plukker det ut for og maskere og begynne med polyesteren.
her er det lagt ca.3 lag med polyester og glassfiberstrie, i bunn og opp på sidene, nå er det kvelden hehe for noen timer før jeg skal krangle litt mer med frontfangeren i morgenHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
Spenstig prosjekt og spenstige elementer!
Hva slags og hvor stor kasse skal du bruke på ML2500? Er litt i tenkeboksen når det gjelder de 10-tommerne.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Takker for det
Ja det er flere som mener at dette er et spenstig prosjekt ja
dersom jeg skulle ha laget to single kasser så burde dem ha vært på ca 22L stk. i følge termpro lukket, det var den som jeg fant ut var best der.
Denne kassa blir på 45 l + - litt
Blir det jeg prøver i første omgangHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
hehe ja treg av meg men men det går fremover
Litt updates etter en lang tørkeperiode men nå er jeg da inne i et sig om dagen
Rødt skrog i hus
Ribbing på gang
Taktrekket trekkes opp igjen
Støydempet tak med asfaltplater
Taktrekket med nytt skinn og montert
støydemping av gulv
Høytalerkasse sveiset stålskjellet aventer støping hs
Høytalerkasse aventer støping vs
gir en liten feeling av hvordan det blir
Forsterker rack 1 og halve basskassen med festebraketter.
Støydempa og med litt rustbeskyttende lakk på festebraketter og forsterkerrack
Forsterkerackene med amps på plass, og solfilm på bakruta
tettning av batteribokser
Lakka batteri rack og bokser
og mens den tørker eksperimentere jeg med og lage meg egen diodebelysning
Slik da er det litt mer montert i bilen også, skar jeg gruble litt på noe småfiks rundtom der så blir det nok mer der også hehe
Årsaken til noe av grubleriene litt trangt og være polsko her serru, så får sjå om det blir en avansert løsning eller om jeg dropper polskoene ettersom det blir endel andre voltmeter her og der.
tja er ikke så rart man er litt geara på og komme hjem, i alle fall ikke når du har kun 45 timer fri i uka gitt...Hugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
dagens økt hittil
føles egentlig ikke ut som om en har gjort noe som helst men vent nå litt dagen er jo ikke slutt enda :twisted:
joda litt har det blitt jeg har laga en brakett til kondensator og 2 sikring/koplingsbokser for batteriene.
og en kompis per helge har forsterka basskassa mi med et lag til med glassfiber
Brakett til kondis klar for lakk
Litt hjelp har jeg hatt idag også, Per helge ordner opp med polyester, er ikke alle som smiler så bredt når dem forsterker basskasse
Braketten til kondis og sikringsblokker på plass og lakkert.
Se der ja et lag til så er vel dørken i boks og en kan begynne med toppen tenker jeg Takk PH
Der var blokker og kondis montert ogsåHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
og litt til måtte jeg også gjør :P
det ble gjort litt til idag, støpt litt kasser, kledd med teppe så hadde på noen lag med polyester og i morra kansje jeg skar forsterke dem uttapå etterhvert med strie.
og her henger to høytalerkasser til tørk blant diverse annet :P heheHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
Originally posted by halseth View PostFlink når du først setter i gang du hugo
nei er ingen bønn nå gitt, er jo så folk for noya rundt meg om dagen også, hehe, lukter glassfiber over hele garden her nå :P
Også artig at et par kompisser har tatt turen innom og vært med å hjulpet til og da
får vel lage meg liste over hva deler jeg skar bestille er et par ting jeg grue meg litt til som sikkert koster flesk, og det er nav bak, med mindre det finnes noe bra der ute brukt men men...Hugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
siste rest før arb. uka setter inn
Litt trekking på gang av hatthylla da
Litt tilordning av logosaker
Her er det spjælking av basskasse før irman havner på for og lage toppen på kassa, under kyndig og skarpt blikk fra Fido
enda et
her er irman på plass og snart er det polyester tid
mere oppdatteringer kommer til helgen nå er det arbeidsukeHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
Comment