Sjå her ja! Er bra noen på Tynset får gjort litt praktiske ting!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toyota Camry (Totalombygning)
Collapse
X
-
Ja du sier noe kenneth, klart den linja/signaturen din der er vel kansje det beste sannhetsordet jeg har hørt i denna bransjen på lenge
Men nei føler at jeg har litt energi og ser litt lysere på ting nå en på lenge så håper det går seg til ser i alle fall veldig morro ut fremover nå daHugo
WWW.HUGOH.NO
Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)
Comment
-
Jaja såvidt innafør døra etter ei uke på veien, men har nå lagt på et ekstra lag med polyester på innsiden av dashbordet, og spekkulert på dissa høytalerea og plasseringer i og med at midbasserene sitter ganske høyt, så tror det blir en løsning som jeg diskutterte med Anders F og Joackim for en tid til siden
Så tror plasseringsmessig blir det prøv og feile, men tror det kommer til og funke har en viss plan i alle fall
Derfor i morgen blir det nok både litt forsterking å støping kansje
Samt litt deksler og midtkonsoll så blir nok spennende
Får sjå om arb. hjelpa kommer da heheHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
Helgas økt
Har tatt litt bilder i helga også så det skjer da litt
Revidert litt planer og putta inn litt utstyr som blir bare for show egentlig, hadde jo verkstedet fult av pioneer når jeg rydda :P
Dashbordet grovt utfylt med støpeplass retta litt buer og slik
baksida har blitt litt forsterka og endene bedre festa med glassfiber og polyester
Tok jeg litt flere bilder nå når jeg hadde nikon med meg.
Senterkonsollen racket til den, i alle fall, er lakkert og ting begynner og falle på plass
Montert det meste der nå, og satt inn aviq for underholdningens skyld da
Høytaler ledningene mine har jeg skilt sidene på med og trekke begge kabler i felles grå strømpe og deretter til to Y er i hver ende med sort til venstre og grå til høyre
Disse vil bli festet med strips til spesielle stag som er laget for kabelgang bak kasser men lagt slik for og vise det frem nå.
Baki, tok et nytt bilde med nikonen
Batterier og litt kabeltrekking
det var det for denne gangHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
Veldig spennende dette. Interessante bilder! Spørsmål: Er det strengt tatt nødvendig med så mange batterier? Hvorfor?
Og hvordan er det å koble disse til dynamo(er)? Ser veldig bra ut hvertfall, og gleder meg til å se sluttresultatet på det.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostVeldig spennende dette. Interessante bilder! Spørsmål: Er det strengt tatt nødvendig med så mange batterier? Hvorfor?
Og hvordan er det å koble disse til dynamo(er)? Ser veldig bra ut hvertfall, og gleder meg til å se sluttresultatet på det.
så derfor gikk det nå slik at jeg først skulle ha såpass med både amp og lys og div stasj så joa da ble det tatt i litt ekstra, nei orginaldynamoen klare og lade dem såpass at det er høvelig men hørte rykter om en versting dynamo for et par år sia men har ikke sett den enda
Takk for det, det gjør jeg og, bare å holde turbotrykket til vårs nåHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar II View PostSpennende prosjekt Blir morro å følge med videre på....Hugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
Tja blir en liten bokstav uppdate men kommer bilder til helga
tirsdagskvelden og onsdagskvelden var jeg så heldig og begge ganger passere heme noe som er litt uvanlig pga at jeg kjører annenhver dag forsjellig dalføre gb dal og ø dal.
men så klødde det litt ekstra i fingrene så nå har jeg utvida 45 min kvilen til en time, og da har det ressultert i pussing og sparkling 2 ganger av dashbordet og må si det begynner og ligne litt
I helga kommer også sikringene fra installbay dvs, dem har kommet så med litt hard innsats kansje jeg får test spilt litt
festeplate for seler kommer også så da får jeg sveiset ferdig stolunderstellene, lakkert og monter så en kansje kan gå igang med midtkonsoll til neste helg, kommer selvfølgelig ann på hvor langt jeg kommer med dashen i helga men har et håpHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
helgas første økt
Jaja fått gjort litt så langt i helga da,muligens jeg skal begynne og tilpasse en midtkonsoll mot detta her nå men fått testkjørt anlegget også, er en del mindre tilpassninger og slik som må gjøres men det er slik det skal være da
Testkjøring av aux og tvsystem
Igangkjøring av lyd systemet bak
Ingangkjøring bak, viser sikringsblokkene litt bedre, volt lys og ampere forbruk
Dashbord med høytalerene sluppet på plass og testkjøring, finner litt modifiseringspunkter og tilpasninger etc.
Et til av dashbordet
Siringsblokk og kondensator med volt og ampere etc
Ikke verst på en lørdag når en ikke fikk begynt før klokka 13-14.00Hugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
litt men en rolig søndag likevell
Vært en rolig søndag i verkstedet, litt musikkspilling, litt rydding, og tenke tankevirksomhet, har begynt på midtkonsollen da, så vi får se hvordan den blir :roll:
begynnelsen på en midtkonsoll, bak
begynnelsen på en midtkonsoll foranHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
artig og høre å få litt tilbakemeldinger ja
Synes det er mye morro og lese i andres tråder her inne også, mye freshe tanker og ideer rundtom
begynner og demre litt i hvordan steget vidre blir nå, i alle fall ikke lenge før det ratt blir vannbøtter, og spruteflasker, dugnad og ei kasse med pils så en får begynne og slipe ned bil tenker jeg heheHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
Her er det lagt ned MYYYE tid og penger fyttikatta berre panseret ditt må jo ha tatt lange dager og netter for å få sparkla. og alt blir jo gjort etter boka + litt til!. gleder meg til å se denna bilen ferdig.
her er det mye arbeid lagt ned. alt en bruker tid på er: mye tenking. måling, og ikkje minst bygginga. det blir til sammen Myyye tid!.
et tips til alle som ikkje veit korlangtid det tar å bygge noe sånt.
hugoh: kan foreksempel sitter i 3 - 4 timer å tenke på korleis han skal bygge opp midtkonsollen, før han begynner på den
Comment
-
tja trur jeg brukte en mnd. på det, ja ikke helt fornøyd enda men tar siste finnish litt senere, har latt det stå sitte på bilen og i varierende temp. for og se at glassfiberen ikke gjør for mye tull så langt gått ganske bra vurdere også og sveise inn igjen kanalprofiler i panseret men skal se hvordan det går er litt prøv og feile for har bygd 2 slike panser tidligere dette så langt er det besteHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
Comment