Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota Camry (Totalombygning)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• så går det litt fremover på midtkonsollen og

jaja har tatt nok ei rolig helg men har pusla litt med midtkonsollen idag, så den begynner og ta form men det er liksom slik gjør 2 ting tenk tenk tenk gjør 2 ting til 8) men det skjer da litt det også :lol:

Midtkonsollen med deksel foran og bak, under på forsjellige steder er innsatt avstivere for og sørge for at den holder formen sin skikkelig.

Litt mer her ser man de forsjellige bitene som er innsatt som avstivere, både limt og skrudd

deksel i bakant.

et til foran
    Jøss da detta går fremover det også
    Hugo
    WWW.HUGOH.NO
    Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
    Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)

Comment

• Meget stilig arbeid... frister litt og lage egen midtkonsoll selv... Men, så var det problemet med og begi seg ut på ting man egentlig ikke kan da.. hehe..
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Originally posted by Crazytaxi View Post
        Meget stilig arbeid... frister litt og lage egen midtkonsoll selv... Men, så var det problemet med og begi seg ut på ting man egentlig ikke kan da.. hehe..
        Men det man ikke kan kan man alltids lære seg er det vel noe som heter og

Men det er et pent stykke arbeid Hugo!
        Og mangfoldige arbeidstimer!
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

• Originally posted by J.T. View Post
          Men det man ikke kan kan man alltids lære seg er det vel noe som heter og

Men det er et pent stykke arbeid Hugo!
          Og mangfoldige arbeidstimer!
          Takker, og en del igjen vil jeg si
          Blir vel ikke så altfor lenge før jeg skal ned til lakkerern og få tak på litt grunning og litt lakk heller tenker jeg nå
          skal vel få den utvendige jobben han tenker jeg, men lurer på om jeg kommer til og ta innvendig døråpninger og slikt selv i alle fall, sparte en del på det sist så

Jeg må nå si det slik er ikke akkurat så altfor mange midtkonsoller jeg har gjort heller, og denne er vel kansje både den største og den med flest kurver på så som det ble nevnt her, ta seg god tid tenke ut noen løsninger og prøve å feile eneste måten en lærer på det

Men jeg må innrømme at jeg savner det sosiale fra det gode gamle miljøet oppå Tynset gitt, men men, noen har flytta og andre har skrudd av forsterkeren og dratt ut kontakta for en stund så da blir det endel solo
          klart hender seg det dukker opp litt kaffe i verkstedene da

Da er det i alle fall ålright og titte innom her i ny og ne sjå å laste opp, klart gleder meg mer til og bli litt mer min egen sjef snart så får jeg vært litt mer heme og bygget enda mer det blir bra

Nei jeg sier go for it jeg, har man lyst har man lov også er det da alltids noen rundtom på hedmarken nå med både gode kunneskaper og evner som sikkert kan bistå med litt av sin ekspertise skulle en kjøre seg helt fast tenker jeg da får eneller
          Hugo
          WWW.HUGOH.NO

Comment

• Dette har jeg virkelig trua på!
            Mvh
            Andreas Moen Sæterbø
            Golf mk2
            Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

Comment

• Ja jøss koslig og måtte på service med biler klokka 07.00 om morran:P jaja men i halvsøvne her så har jeg faktisk begynt og planlegge neste steget på midtkonsollen min, slettes ikke verst igrunn, så i helga regner jeg med at jeg må frem med litt polyester igjen i alle falll så jeg får noe til og lage senterdeksel over kurvene osv

så får en fiffe litt på den konsollen og kansje understellsbehandle litt av bilen her og der osv så det blir nok bra vil jeg tro

Satse på at turen hemat går bra i alle fall, fint vær i Trondheim idag i alle fall
              Hugo
              WWW.HUGOH.NO

Comment

• Ikke så mye jeg fikk gjort denne lørdan men slik er det noe skal jo ha litt herding og div så det ene vente på det andre, men greit det også har litt og gjøre på privat fronten så på denna måten får jeg jo gjort litt begge deler

Men idag har det gått med til pønsking og en liten løsning av senterdeksle i midtkonsollen, så med litt pledd, og den siste dosa polyester jeg hadde igjen så ble det da noe og jobbe vidre med når det har herda, spørs om en må lade opp en installbay bestilling snart, begynner og skrante med både det ene og andre nå gitt

Her har jeg limt på litt irma

Og med mine siste dråper polyester så ble det da noe, får bruke sparkel på resten er jeg redd, evnt. litt støpeplast

Får se hvor lang tid vi skal bruke på møtet i morra kansje jeg får gjort litt i morra også.
                Hugo
                WWW.HUGOH.NO

Comment

• Blir nok en jævli stilig midtkonsoll! Tenkt på å lage meg det jeg også , men har kommet fram til at jeg strengt tatt ikke har bruk for det ennda , hehe.

Det det blir jo fort mye penere enn orginalt også!

Comment

• Noe nytt på denne fronten?
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

• Tja å skan si da tru.... hmm... omsider somla meg til og skravla med litt folk og ordna meg med lakkerer da
                      Ellers har året vært prega av reduksjon på en arbeidsplass, og overtakelse av et firma jeg tidl. jobba for, så nå er jeg både ansatt hos noen og min egen sjef i eget firma så nok og henge fingran i, men nå kom moder natur og satte en liten demper på utearbeid nærmere -30 av dem :P

Så har fått gjort en del i det siste, skar prøve og få ut noen bilder til søndan, men så langt så er sideskjørter montert, og karosseriet grunnet, skal pusse litt mer og kansje få lakkert innvendig i døråpninger slik at den blir litt mer mobil igjen i helga, så blir det vel og gå løs på dørene i seg selv neste helg slik at jeg kan montere dem igjen og få slutt tilpassa fangere og sveisa om bakluken så er vel bilen såpass hel at den kan lakkeres utvendig på nyåret tenker jeg.

Men skal knipse litt bilder i morra og på søndan så blir det nok saker
                      Hugo
                      WWW.HUGOH.NO

Comment

• Litt bilder

Som jeg lovde litt bilder klart har skofta litt da, hoppet over grunningbildene ellers så er det meste med da
                        Merkelig hvor ble det av toyota sportsbilklubb da tru... hmm nede pga vedlikehold eller helt cruncha hm..

Grunna og lakkert innvendig i døran

Baggasjerom

Høyre Side

Venstre Side

Et som gir litt mer helhetlig preg

Synes ikke det ble så verst. men må/skal ta og gå over sideskjørtene en gang til neste vinter dersom de slår seg litt i år vi får se, glassfiber er uransakelig til tider

Neste helg er det vel dørene som skal få unngjelde, er i alle fall glad jeg har fått på nye lysrør og div ihelga hehe det trengtes blir jo blenda nesten
                        Hugo
                        WWW.HUGOH.NO

Comment

• Meget interessant prosjekt dette
                          Gleder meg til og se den vidre utviklingen av denne

Meget pen blåfarge btw
                          Er lov og si hva fargen heter og hvilket merke den er fra
                          - 94' VW Passat 1,9TDK
                          (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
                          På utkikk etter nytt!

Comment

• Tja kan avsløre litt, den er fra fransk bilmerke som ikke bruker den lengre, og har et navn. Jeg ikke klarer og utale :-)
                            Hugo
                            WWW.HUGOH.NO

Comment

• Aaah :P Da hjalp du meg ca 50% i og finne ut hvilken farge det er :P
                              Siden jeg har jobbet på lakk-verksted selv, og har en liten database over lakk-koder opptil 2005-2006

Gleder meg til og se bilen ferdig lakkert
                              - 94' VW Passat 1,9TDK
                              (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
                              På utkikk etter nytt!

Comment

• Da er vi 2:-)
                                Må innrømme selv om fargen er ganske grom alene så lure jeg på å få lakkerer til og ha i litt perlemor i topplaget utvendig men vi får høre og se hva han vil;-)

Hehe men tror den gjør seg meget godt på denne bilen også,hadde jo så si den samme fargen på forden oxo:-)

:-)
                                Hugo
                                WWW.HUGOH.NO

Comment

Working...
                                X