Fangerne så veldig bra ut, men det passer vel ikke så godt med panser scoop og sånn bakvinge på et slikt "flaggskip" av en bil? Jeg har en Kombat III vinge liggende om det er noen oppi der som er interessert
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toyota Camry (Totalombygning)
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Mer mere
Originally posted by Defus View PostJeg må si at jeg likte det der stylingskitet du hadde invistert i, spesielt spoileren på bagasjelokket. Har bestandig vært svak for slike spoilere. Men den framspoileren så kjent ut, er det nippon stylingskit du har?
Må du begynne med stereoen snart!
Joda kit'et er jeg fornøyd med det er vel shogun kansje det het, vingen er en av 2 alternativer, pers. likte jeg denne best..
Originally posted by InstallBay View PostFangerne så veldig bra ut, men det passer vel ikke så godt med panser scoop og sånn bakvinge på et slikt "flaggskip" av en bil? Jeg har en Kombat III vinge liggende om det er noen oppi der som er interessert
Skal si ifra om jeg hører noe
Her er to tre bilder til da jeg fikk endra litt lysforhold i verkstedet
Eller rot rommet som det er litt kaos i om dagen, skal snart enten kansje kjøpe hus og da har jeg ferdig snekkerbod og pusserom på en del kvadrat, så da blir det litt verkstedbygging/restaurering så da får vi se
Ellers evnt. og bygge meg en snekkerbod ved siden av der jeg er i dag... time will show.
Hugo
WWW.HUGOH.NO
Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)
Comment
-
Må si jeg synes det er tøft å sette igang et slikt prosjekt med en bil som er litt utenom det mest vanlige!
Fangersettet så også ut til å passe bra. Uten scoop/spoiler er bilen sikkert ganske clean, mens med blir den mer "se på meg"-stil...
Comment
-
Joda det er viktig og ikke stresse å få det slik man vil ha det.
Liker den "hot import" looken jeg[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by freddie View PostMå si jeg synes det er tøft å sette igang et slikt prosjekt med en bil som er litt utenom det mest vanlige!
Fangersettet så også ut til å passe bra. Uten scoop/spoiler er bilen sikkert ganske clean, mens med blir den mer "se på meg"-stil...
Originally posted by Defus View PostJoda det er viktig og ikke stresse å få det slik man vil ha det.
Liker den "hot import" looken jeg
Originally posted by InstallBay Hamar View PostSyns du burde droppe det scoopet, Hugo! Lag noe diskre og eget preg på huven istedet. Custom er bedre! Men det er min mening da.
Så lenge det er saklig da er det ok
Vi får se tror jeg skal skjæra litt og titte hvordan det blir, ser litt missfoster ut der det ligger oppå men passa mye bedre en carlos scoopet som er org. på celica carlos edition.
Er ikke spesielt pent detta panseret siden det har en del lakkskader..så egner seg bra til prøveprosjekt...
Originally posted by InstallBay Hamar View PostMen styling-kitet i seg sjøl var skikkelig heftig!!
noen timer med sparkling blir det da men men kunne vært verre..
Originally posted by AndreasK View PostSer ut som bilen går i 300km/t med det kittet. Tenkt å gjøre noe med motoren?
Så vi får se, har veldig lyst.. men men....Hugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
toyota er ett klokt valg,japansk bil gjør værdagen lettere
du kan vel røpe litt om hva slags utstyr du skal ha inn i bilen? er du usikker,så kan jeg gi deg noen gode råd."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostUtstyrslista er vel klar allerede den... Eller hva, Hugo?"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Hehe...
Originally posted by Jonny.B View Posttoyota er ett klokt valg,japansk bil gjør værdagen lettere
du kan vel røpe litt om hva slags utstyr du skal ha inn i bilen? er du usikker,så kan jeg gi deg noen gode råd.
Bilen blir blå med lilla effekt e.l. temaet i bilen blir blå,lilla og svart, så alt er handla med det i tanken...dvs. alt intr. sparco seler, seter, skulderputer etc....
Så blått telt over bilen min.
Originally posted by InstallBay Hamar View PostUtstyrslista er vel klar allerede den... Eller hva, Hugo?
Ok da skal jeg avlsøre det da, Audison vrx forsterkere, hertz mille, Pioneer Odr spiller og Odr dsp.
Det er stereo listen.... må bare få iland litt god deal på kobllingsutstyr nå da så... men det ordne seg velHugo
WWW.HUGOH.NO
Comment
-
tror dette blir bra,jeg er iallefall meget godt fornøyd med utstyret så langt. LRX ampene ble penere enn jeg hadde forventet,etter litt "køstom" arbeid som Ronny sier."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
Comment