Announcement

Collapse
No announcement yet.

RF prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RF prosjekt

Jeg skal ha følgende RF anlegg i min Audi S6 avant..Men lurer litt på hva som må til for å drive dette.Noen sier at det holder lenge med ett godt batteri,andre sier jeg må ha 2 stk batteri + 4 kondensator osv...
    Hva trenger jeg??

T8004 - Rockford Fosgate 4x200W forsterker

T10001BD - Rockford Fosgate 1x1000W forsterker

T162S - Rockford Fosgate Power 6 1/2"

2 stk T112D4 - Rockford Fosgate 12" subwoofer

for det første trenger du ikke 4 stk kondensatorer. dette er bare tull. kjøp deg 2 stk av dette batteriet : http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1118
    gode kabler er også viktig. du kan sjekke ut www.installbay.no for mer koblingsutstyr
    Passat 3B 1999 mod
    Kenwood, focal, pioneer, hertz

Comment

Hehe enda en batteri vs kondensator diskusjon.
      Selv om jeg absolutt ser hensikten med kondensatorer så er jeg enig med markro.

Godt batteri + gode strømkabler er tingen. 1 batteri burde holde, men har du råd så er 2 bedre.

Comment

Viktigste for meg er at anlegget kan brukes og at det ikke blir sånn halvveis..Har også hørt at får ikke forsterkerne nok strøm kan de ryke!??!!

Comment

og en annen ting er at du kan spille lengere uten å ha motoren i gang med bateri vs kondensator
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

Comment

Originally posted by Bjerka View Post
            Viktigste for meg er at anlegget kan brukes og at det ikke blir sånn halvveis..Har også hørt at får ikke forsterkerne nok strøm kan de ryke!??!!
            Det aller viktigste er kraftig nok strømkabel, samt kraftig, god og kort jordkabel med god kontakt.

Batterier ville jeg satt som pri 2 (men selvfølgelig er det enkleste å bytte ut alt samtidig, når man først er igang).
            Last edited by h-75k; 25-06-2008, 12:08.

Comment

Så dere mener at Odyssey PC 1500 er mer enn nok + gode kabler osv??

Comment

Ikke glem å bytte joringene i motorrommet og kabelen fra dynamp til batteriet. Det gir veldig mye for en billig penge.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Trenger jeg 1eller 2 batterier??

Comment

holder nok fint med ett skikkelig
                    www.eirikaspaas.com

Comment

har du noen forslag til ett godt batteri til meg??
                      moro å se jeg kan plage deg her,på bilforumet,vwaudi-club og jobbmail Klovnster

Comment

hehe, im a happy guy

til ditt bruk, som betyr ett batteri og moderat strømtrekk så er det omtrent ett fett hva det står på batteriet du kjøper..

odyssey, northstar, apollo, kintik, kicker, stinger hatever..
                        www.eirikaspaas.com

Comment

pris snakker vi om da som jeg bør legge i det?

Comment

Working...
                          X