Ok da var ikke min tanke så gal, problemet er at jeg ikke har noe diskanthus å legge der, seas lotus, så jeg finner/dreier alu sylinder lager riktig vinkel, evt bruker den og støper rundt eller at jeg smører den inn med slippmiddel sånn at jeg får den ut etter støping og kan sette inn diskanten.. men det finner jeg vel ut av. Pussing ja, blir sikkert nok av det Blir spennende, aldri brukt støpeplast før.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
cableroy's '02 Passat 4motion sedan.
Collapse
X
-
Nå har jeg vært å kjøpt 2 x 45 graders sentralstøvsuger moffer, men som kompisen min sier så blir det seende teit ut, med tanke på at det går rør ut fra dekselet, at jeg bør lage en jevn bue ned fra enden av røret og ned til dekselet. Det vil bli en del glassfiber/støpeplast å legge, og evt veldig mye pussing. Noen som har triks på hvordan gjøre dette pent?
Last edited by cableroy; 08-07-2008, 21:00.
Comment
-
Sånn tror jeg det blir, også pensler jeg med epoxy, fler lag, kanksje det holder? eller bør vel ha mer forsterkning? Kanskje borrehull og helle inn noe som tørker og som ikke veier så mye? hva tror dere? Limet dere ser er er fra limpistol måtte bare kjappe meg og feste den... forslag noen?
Comment
-
-
haha Blir vel litt stiv i maska da vel.
Men sånn blir dette:
Ellers ligger det fler bilder her http://s309.photobucket.com/albums/k...bleroy/passat/
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostDet der var litt kult
Grei måte å gjemme vekk delefilterene på. Eneste nå er at du har en del kabel som skal gå gjennom hele bilen..? Men det er bare å pakke under teppet det!
Faen viste det var noe jeg glemte å ta bilder av... har lagt alt av kabler, så det er ferdig. Ble en del kabler, 3 x signal,0 AWG, og til komponent settene... Ente med å rive ut hele baksetet, passasjer stolen halve dashbordet osv.. Kommer noen fler bilder i dag, men driver å tilpasser og pusser dekslene diskanten skal sitte i... ble litt jobb!
Comment
Comment