Announcement

Collapse
No announcement yet.

cableroy's '02 Passat 4motion sedan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nå henger ikke jeg med her da men.. avstøp ja... tja om jeg blir fornøyd med dette så, problemet er at jeg måtte kutte litt, forså å støpe det "innover" forde det butta litt med astolpe list og dørtrekk.. men vi får se hvordan dette blir.

    Comment


    • #47
      De trenger vel ikke bygge _så_ mye ut, da diskanten var vel bare 4-5 mm for dyp.


      Komfirmasjonsdress og robåt, de på underlaget du har brukt til støpinga di.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Pjukern View Post
        De trenger vel ikke bygge _så_ mye ut, da diskanten var vel bare 4-5 mm for dyp.


        Komfirmasjonsdress og robåt, de på underlaget du har brukt til støpinga di.
        Hhmm, de bygde 3 ganger mer enn de som satt der.. dessuten så har jeg vinkla dem også, så det ble en del ja.. Får bare håpe de blir bra...

        Comment


        • #49
          Originally posted by cableroy View Post
          Hhmm, de bygde 3 ganger mer enn de som satt der.. dessuten så har jeg vinkla dem også, så det ble en del ja.. Får bare håpe de blir bra...
          Ok synes ikke de så så veldig mye større ut i dybden, men hvis du sier det så.
          skulle veid bilen din på vekta v/ biltilsynet elns før du begynte, og veid den etterpå

          Comment


          • #50
            Originally posted by Pjukern View Post
            Ok synes ikke de så så veldig mye større ut i dybden, men hvis du sier det så.
            skulle veid bilen din på vekta v/ biltilsynet elns før du begynte, og veid den etterpå
            det tørr jeg IKKE å gjøre, bare i demping tipper jeg 58kg, forsterker 12kg, sub 2 x 13kg, bass kassa... 40-50kg? 22mm mdf... hmm dette ble overkill i forhold til hva som var planlagt av anlegg hehhe

            Comment


            • #51
              Liten bildeoppdatering




              Ellers er jeg snart ferdig med å dempe bilen min, mangler metalldørpanelene til for rdørene.

              Blir vel å handle litt små ting som jeg mangler nå, f.eks kondensator. 12 Farads sak bør vel holde masse vis for mitt anlegg?

              Comment


              • #52
                Bilde oppdatertinger:

                Comment


                • #53
                  Hei!


                  Har ikke blitt gjort så veldig mye her på en liten stund, har hatt litt ferie. Men fikk lyd før jeg dro. Og må si at det låter sinnsykt bra de seas lotus settene! Nå fremover blir det basskasse byggning samt plassering av batterier osv. Har kjøpt 2 stk kinetik hc2000 også har jeg 1 fra før av, så om noen skulle være intr så er det ene tilsalgs, ubrukt.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by cableroy View Post
                    Har kjøpt 2 stk kinetik hc2000 også har jeg 1 fra før av, så om noen skulle være intr så er det ene tilsalgs, ubrukt.
                    Sender du meg et "tilbud" på pm?
                    Reinhardt

                    Comment


                    • #55
                      Blir du ferdig her eller Roy?

                      Comment


                      • #56
                        skeptisk, jeg er så slapp om dagen at jeg ikke orker, har masse jeg skulle ha gjort... Så om noen har arbeidslyst på boks så kjøper jeg.

                        Comment


                        • #57
                          du får tak i arbeidslyst på boks i de fleste dagligvareforretninger, CB kalles det

                          bilde, så du vet hva du leter etter
                          http://www.makeweb.no/customers/cust...ten)_1147_.JPG
                          mvh Sindre Carlsen

                          Comment

                          Working...
                          X