Announcement

Collapse
No announcement yet.

Larsi sitt nye bilstereoprosjekt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Larsi View Post
    Kan si eg har betalt noen lapper mindre
    Og hvor bestilte du da.?

Hva ikke så stive priser i usa, 400$ får en Solo X 18...
    Men frakta kommer på det samma sikert..
    Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

PM sendt
      It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
      Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

Da var den på plass!

Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

Kunne du sendt meg en pm med hvor du bestilte fra? litt lyst på 2stk 12" solo x:-)

Comment

Originally posted by lillemongo View Post
            Kunne du sendt meg en pm med hvor du bestilte fra? litt lyst på 2stk 12" solo x:-)
            Til meg å?

Comment

er så dårlig med bilder, at du ikke får noe godt inntrykk over hvor digert det er:P har en kompis som har en slik:P den er SVær!:P
              MVH, Øivind Sandvik
              sigpic
              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Du har så rett i det, NoZ_87.
                Hvis eg ser den på bildene så er det ikke noe å skryte av, men hvis eg snur blikket litt til venstre så gliser eg bredt og er litt forvirra på hvordan eg skal få plass til den i en bil. heheh. Den er faenmeg DIGER irl! Ikke så lett og legge en RedBull oppå heller, for bildene lyver litt.

Den er altså større enn det ser ut til.
                Last edited by Larsi; 23-07-2008, 15:46.

Comment

indoaudio.com selger kicker men siden er under opparbeidning for tida ellers har du sonic elentronick
                  øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

ikke kjøp av indoaudio.com enda(de vet ikke hva de har osv... så de bare lover å lover utn at de har varen..) de har problem å levere varene de selger.. har jeg opplevd!... fikk ikke min dvd-spiller..
                    pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
                    Ford<3

Comment

ja hadde samme problem eg o men det kom ettervert da han først sendte det tok det bare 5 dager fra usa
                      øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

hehe.. brukte 2,5 mnd på å si at varen min var sendt.. så sende han en falsk shipping kodeX)
                        så paypal ordnet opp med selgeren,, og jeg fikk tilbake pengene

så ikke kjøp derfra(enda.. vent til de har oppdater sidene osv)

SORRRY OT
                        pioneer(play hard), Kicker(Living loud), RF (make sounds)so live HARD, play LOUD and make sounds! love it!
                        Ford<3

Comment

Jaujau.
                          Noen som har tips til utseende?

Eg tenker å bygge kassen med subben og port oppover, så legger eg glassfiber rundt hele kassen og over hele bagasjerommet og lager et stort avtag-bart "deksel" i 2 deler. Altså glassfiberen dekker alt i bagasjerommet untatt port og toppen av elementet. Også legger eg Carbonfiber-vev oppå glassfiberen etter pussing for å få et rått look. Hm?
                          Tenkte også på å ha plexi i carbonen, og bygge det tøft med forsterkere under der, med UV reflekterende kabelstrømper i grønt (bilen er mørke-grønn) og passende grønt neonlys (Merk: Passende lys, ikke for mye!) med og blizer i hvitt og grønt inni der. Og hvite blitser på som "lyser opp" carbonen og bagasjerommet.

Når eg dagdrømmer dette, så tror eg det kan bli så saaatans rått bare eg fullfører det skikkelig!

Carbonfiber-vevet blir laminert med epoksy oppå glassfiberen (om det går?)

Noen som har tips til forbedringer eller evt. endringer?
                          Last edited by Larsi; 24-07-2008, 01:01.

Comment

Det går an og ha ett batterirele som gjør at du kun bruker strøm fra ekstrabatteri til stereoen og dynamoen klarer og lade begge batteriene, og du risikere aldri og være tom for strøm på startbatteriet :-)

Comment

Sikkert en diode du mener? men det skal eg ikke ha. Det blir 2, eller 3 store batterier.

Comment

Det kommer til å skje lite her for tiden, alt eg vet er at eg kanskje får bilen i neste uke.
                                Utover det så kommer det ikke til å skje så altfor mye før jul. Det blir montering av høytalere, og bygging av kasse. Men lite blir gjordt med batterier og demping (kun i dørene når eg skal montere høytalerene)
                                Grunnen til det, er fordi eg jobber en del, og skal kjøpe meg en Suzuki LT-R450 QuadRacer med skilter som skal trimmes litt i tillegg.
                                Men eg tar det etterhvert, skal være klar til Vårmønstringen i bergen, og Rudskogen i juli.

Langtidsprosjekt, men det skal fullføres med storm (håper eg iallefall)

Comment

Working...
                                X