På min var det dårlig kontakt på + polen på batteriet som var feilen..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ny bil, nytt anlegg!
Collapse
X
-
Liten stund siden det har skjedd noe her..
Det har seg sånn at "midlertidige" løsninger har en tendens til å bli værende sånn som de er. Jeg har tatt ut hele anlegget bak igjen og venter på nye bassere. Planene er da å skjule anlegget så godt som mulig, å få batteriet ned i reservehjulsbrønnen. Den minste forsterkeren tror jeg at jeg skal få plass til der som den førstehjelps boksen er.
Det er bare å komme med forslag!
Jeg vil nok felle ned monoblokka i bagasjerommet og ha et plexiglass over forsterkeren. Det jeg da må finne ut av er en eller annen form for kjøing, for det holder vel ikke bare med noe hull over forsterkeren. Jeg har vifter liggende men trenger ett eller annet smart som gjør at disse skrur seg på når jeg skrur på anlegget. Noen som har noen gode forslag her?
Lurer også på om jeg skal bytte den lukka kassa med en porta en. De nye subene er Hifonics olm 2412.Opel Omega 3,2 v6
Dynabel Bf 8501, Hifonics Olympus olm 2412 x2, Momo polk frontsett ,Dynabel bf 1502. odysssey pc 1700 og pc 2250, Pioneer deh 6000
Comment
-
Originally posted by chin View PostBruk styrestrømmen som går til forsterkeren for å starte viftene? Og siden det er 12v i bilen, så kan du bruke pc-vifter med stort hell til avkjøling. Er ikke værre enn det.Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Har ikke rele mellom foreløpig. Må få meg det tror jeg hehe. Kan ikke bare koble det rett i strømmen på forsterkeren?Opel Omega 3,2 v6
Dynabel Bf 8501, Hifonics Olympus olm 2412 x2, Momo polk frontsett ,Dynabel bf 1502. odysssey pc 1700 og pc 2250, Pioneer deh 6000
Comment
-
Kobler du rett på strøm på forsterker stopper jo ikke viftene før batteriene er tomme. Og kobler du på styrestrøm uten rele kan du risikere at den brennes pga for høyt strømtrekk. Så da er rele veien å gåJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment