Announcement

Collapse
No announcement yet.

Livin Loud i Neon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja mine har og ligget en stund Er enda en del ting som skal fikses før jeg får testet dem, må Dempe pasjasjerdøra fremme bygge om dekslene(temperaturen gjør at et er litt kinkig å jobbe med glassfiber akkurat nå), gjøre ferdig dashen, få kjøpt meg sveiseapparat og laget rigg til sub'er, forsterkere og batterioppsett. Venter på at den lokale billigsjappa skal få inn sveiseapparat, blir mest sannsynlig til neste helg Og da har jeg i tilleg fri så da blir det sveising så det står etter, ikke at jeg har prøvd å sveise før, men satser på at det går seg til etter et par timer med prøv og feil metoden
    sigpic
    /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

    Kna Bodø Gatebil

    Comment


    • Ikke mye å snakke om av orginal støydemping i taket.


      Så var det på med den velkjente STP'en men gikk fri og siden "Lyd på hjul" også var fri så måtte jeg bruke Dynamat i stedet, vil nok holde meg til STP siden det både er tykkere, billigere og greiere å ha med å gjøre.


      Men så var taktrekket litt kjedelig, så da var det bare å finne fram Kontaktlimet, pensler og sort CS





      Begynte litt forsiktig siden jeg ikke har trukket noe større enn putene på bakdøren før.




      Ferdig til instalering 8)

      sigpic
      /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

      Kna Bodø Gatebil

      Comment


      • Starta på strømoppsettet, skal kjøpe meg et SPV44 til, slik at jeg har nok strøm



        "Tiedown" med stingerlogo og trukket med rød comfort suede










        Monteringsplate for ene forsterkeren og subkasser.





        Begynt på plata som skal ligge over batteriet, skal trekkes i svart Comfort suede når jeg kommer så langt.



        sigpic
        /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

        Kna Bodø Gatebil

        Comment


        • Vært og handla litt mer
          Instrumentene er Vanntemp, oljetrykk og ampermeter.

          sigpic
          /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

          Kna Bodø Gatebil

          Comment


          • Bestilte meg nye speil fra Ebay

            sigpic
            /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

            Kna Bodø Gatebil

            Comment


            • Hvordan går det med fremdørene ? Jeg plages også med plassering av vindusheisen ... Tror du du blir ferdig til 5 juli og skal du evt konkurere? evt hviken klasse ? Det ser nydelig ut så langt
              Stefan A. Martinsen, Fauske/Nordland
              Hyundai Coupe 2000 med
              Alpine 9887, MTX T5512 + MTX TXC 4.1
              Macrom M1A 1000D, MTX TH904

              Comment


              • Skal være ferdig med interiør og styling til 13juni(sommertreffe) Har ikke gjort noe med frontdørene enda, vindusheisen er ikke noe problem, skal ha bryterne ca der de var, bare litt mer diskre enn den orginal boksen.
                sigpic
                /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                Kna Bodø Gatebil

                Comment


                • Vært innom på lyd på hjul en tur i dag
                  Kom ut med Stinger SPV44(så da har jeg 88AH ), Stinger SPC5010 Kondensator og Stinger SCB150 automatsikring 8)


                  sigpic
                  /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                  Kna Bodø Gatebil

                  Comment


                  • Gleder meg til sommerføre

                    Last edited by Jan Arild; 09-02-2009, 15:39.
                    sigpic
                    /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                    Kna Bodø Gatebil

                    Comment


                    • Trukket om solskjermen




                      sigpic
                      /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                      Kna Bodø Gatebil

                      Comment


                      • Fått gjort litt i dag og

                        Instalert bakre tårnstag, monter det nye SPV44 skal koble sammen batteriene med kobberskinne som jeg ikke har fått enda.




                        Begynt helt på nytt med subkassene, kun gulv og front som blir i mdf, siden det ikke funker så bra å bruke polyester når det er kaldt ute. har jeg laget en pappkonstruksjon som skal trekkes med irma og så kan jeg ta det med inn for å herde etter at jeg har lagt på polyester og glassfiber.










                        sigpic
                        /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                        Kna Bodø Gatebil

                        Comment


                        • Var ca 5 blå i dag så det ble ikke gjort så veldig mye, men greide å komme så langt at begge subkassene er klar for glassfiber og batteriopsettet er mer eller mindre ferdig.










                          Ca slik jeg ser for meg å ha Kondensator og sikring, får se det ann etter hvordan forsterkerne blir montert.
                          sigpic
                          /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                          Kna Bodø Gatebil

                          Comment


                          • Snedig basskasse konstruksjon hehe
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                            Comment


                            • Fått pappkonstruksjonene med Fleecepledd, så da er det mer eller mindre klart for polyester, tenkte at et lag polyester på fleece'en med et lag glassfiber utpå der, så burde det være sterkt nok til å rive av pappen og så legge 2/3 lag glassfiber på utsiden av kassen.



                              sigpic
                              /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

                              Kna Bodø Gatebil

                              Comment


                              • du får være forsiktig så ikke pappen slår seg da..
                                www.eirikaspaas.com

                                Comment

                                Working...
                                X