Fått et lag med polyester på subkassene, så da kan jeg begynne med glassfiber til uka
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Livin Loud i Neon
Collapse
X
-
Har ikke kommet så langt enda, skal sjekke etter at jeg har fjernet pappen på den andre kassa og lagt et lag glassfiber på den og, det er fortsatt relativt lett å gjøre små endringer.sigpic
/////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Fått glassfiber på utsiden av kassene, og montert MDF platen som skal holde sub'ene, er en del arbeid som gjennstår før jeg kan lukke at kassen.
Testa passforma i dag og den hadde ikke endret seg noe, så da slipper jeg å tilpasse noe mer
sigpic
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Dette begynner og ligne noe...
Men når man ser det sånn, så ser jeg at det var ikke noe mer jobb og lage de i stål som i bilen min.. hehe..
Huske og lage plass til toppdeksel da.Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Laget "kasser" til Hv 200 i dag, gjennstår bare å tilpasse dørpanelet slik at det kan trekkes
Trukket med fleece og lagt på polyester.
Har også kommet meg igang med dash'en igjenn, pusset og lagt på godt med sparkel på dash og deksel.
sigpic
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Hmm, Jeg har ganske mye igjenn før jeg kan teste mine, eller dvs lenge til jeg er ferdig til å teste hele settet. Må gjøre ferdig subkassene for å kunne montere forsterkerne, gjøre ferdig og montere dashen.
Og så må jeg lage en midtkonsoll fra grunnen av for å ha en plass å montere delefiltrene
Så forhåpentligvis får jeg gjort det meste før helga er omme.sigpic
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Hvor mye klaring er det du har mellom dashen og ringene da? på høyresiden så det veldig trangt ut..Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
Comment
-
Ok. for ellers kan det bli problem når du skal trekke det, at klarningen blir for liten når vinylen kommer utenpå der igjen.
Men du har vel tenkt på detteMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View PostOk. for ellers kan det bli problem når du skal trekke det, at klarningen blir for liten når vinylen kommer utenpå der igjen.
Men du har vel tenkt på dette
Nei egentlig ikke :P dårlig med planlegging egentlig
Kan hende jeg må pusse litt for at vinylen ikke skal ta bortisigpic
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Montert hv200 midlertidig, er nødt til å være ute når jeg skal støpe dørpanelen til Hv 200 festene så det blir ikke gjort før det blir litt varmere ute.
Har endelig fått trekt dashen i Vinyl1, så da gjennstår det bare å pusse og trekke dekselet i rød alcantara
sigpic
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Hei. Syns i bunn å grunn det er et flott stykke arbeid du har utført. Det er jo et styr uten like å drive å bygge/justere når man ikke har et oppvarmet sted å få utløp for kreativiteten. Dette kommer jo spesielt godt frem når man bor i Nord Norge.
Du får bare trøkke på videre
Mvh Raymond PedersenRaymond Pedersen
Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
Tar det som det kommer, og løser det som det går.
Comment
Comment