Willdo! Tusen takk for hjelpen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Livin Loud i Neon
Collapse
X
-
da har jeg fått montert Focal 165V2. Bare midlertidig montering på org plass i dørene. Skal handle inn litt dempematte, vinyl1 og CS (alcantara) fra installbay nå, så blir det ombygging av dørdeksel
Fikk og en pakke fra installbay i dag med støpeplast, butylpølse og manl sikringsholder. Så da blir det vel litt jobbing så snart været og arbeidslysten tillater detsigpic
/////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Burde jeg gå for grå eller blå Comfort Suede?
Blir på paneler i dører og dash. Er litt i tvil der... Blå siden jeg har blå led's i interiør belysning, blå calipper, blått ventildeksel osv. Men er redd at det kansje blir litt masse Hva tror dere?sigpic
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
fikk en pakke med litt splen og div fra IB i dag
Så da gikk jeg igang med å støydempe førerdøren, og skal begynne på å bygge litt om på dørene og.. Her er bilder det som er blitt gjort hittil i dag.
Her ser dere hvordan dørpanelet ser ut fra fabrikk, skal nok få litt fetere utseende på det ja
sigpic
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Ny (for meg) cd spiller Panasonic CQ-C7301N
Og Jeg har gått bort i fra planene om å treveis polyglass sett, Pga jeg skal kjøpe Focal 165KF og flytte 165V2 settet til hattehyllasigpic
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
Jævlig bra spiller og frontsett du får deg!!Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Originally posted by Jan Arild View PostMen ikke bra nok for deg eller?Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
Comment