Originally posted by r3mark
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Titus41 Morel hjemmehøyttaler prosjekt
Collapse
X
-
MEN ! De holder fortsatt en bra standar. Stor strømforsyning, ikke mer en det man behøver av funksjoner, overkommerlig pris og bra ytelse.VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
-
-
Billig NAD er helt kurant, men Master-serien er derimot veldig bra!
Billig NAD har jeg egentlig ikke så gode erfaringer med, så jeg sverger vel egentlig til brukte kvalitetskomponenter når man ikke har mulighet til å gå over prisklassen til for eks. NAD 372.
Morel-høyttalerne ser ut til å bli ganske så lekre titus!Alpine 137BTi
B² Audio = Lyd
'97 E39 528
Comment
-
-
Da har jeg fått jobbet litt mer med morel prosjektet begynner å ta seg i form nå.
Her har jeg lagd kammeret til diskanten.
bilde av begge høyttalerne. begynner å bli liv i de.
Da var det klar for å bygge det lille korset mitt.
som skal da virke som stramhets effekt i kassen. og et lite bremsing i bass slagene slik at den har litt veier og gå før den kommer til porten.
da var begge to laget.
her er de ferdige etter en del tid med hånd pussing.
pus pus så får du en suss funket ikke blei mere puss enn suss her ja hehe..
HOLY JESUS.
Litt målinger måtte til får å få den der den skulle, men det kommer vi tilbake igjen senere.
Nå var det tid for å bygge Veggen bak på høyttalern.
Frest ned der alle skruhodene skal sitte.
Sette på god limet Cascol nydlige saker dette som gjøre susen på mdf.
Alle skruer på plass.
Her er da bildet av høyttalerne har fått seg en fin form nå må jeg si og koser meg bare av tanken på at det ikke er lenge til dem er ferdige.
Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
-
Da har jeg fått hamret og banket litt mer hehe.
har endelig fått fresejiggen i posten og ble kjempe fornøyd. kunne kanskje vært litt billigere, det hadde absolut ikke skadet.
Fått montert støtte veggen.
det går sakta for seg her. men må jo prøve å gjøre alt 100% ellers blir jeg ikke fornøyd hehe.
freste ringer til elementet i dag men hullet blei for stort jeg regna feil. så nå må jeg kjøpe nye front plater desverre så kommer til å ta litt mer tid.
skal iallefall nå starte på kablene og isoleringen.
Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
-
Prøvefrese...
Prøvefrese...
Prøvefrese...
Sjekke om alt stemmer 100%.
Prøvefrese en gang til....
Stemmer fortsatt? Da kjører vi på frontene
Det er lærdom jeg smertelig har fått erfare på huden.. jeg monterte samme kassa, limte den og den var flott og fin, og så freste jeg hull for 12" subben min.. Den datt igjennom hullet, så feil freste jeg. jeg hadde målt på innsiden av fresen, ikke utsiden.. Dammit. Måtte bare se hva jeg fikk til. Ble ikke noe vakkert skue, neiSture Vedal
Comment
Comment