Jah. får håpe jeg får lyd nå snart jeg og. savner årntli god lyd. De hertz frontsettene. hvor finner jeg de brae billigst :P Har sett litt på MDS sine subber. Audiophile, har dere noen bekjentskap til disse, og forsterkerne fra mds??
ikke for å ta fra deg mot,men har prøvd og hørt fler mds forsterkere og subber, og har ikke vært mega imponert... de audiophile subbene koster jo like mye som hertz mille subber! dvs du kan jo få to 12" hertz subber innenfor prisen av en mds subb
Engen Audio eller Installbay selv er vel de med greiest priser, om så eneste, i tilegg til Installbay hamar da
har selv et program som kalles for Bassbox pro. men var usikker på om jeg skulle tune den til en lukket eller prortet kasse. Er Sony cdx-gt700d en god spiller til litt grommbygging?
har selv et program som kalles for Bassbox pro. men var usikker på om jeg skulle tune den til en lukket eller prortet kasse. Er Sony cdx-gt700d en god spiller til litt grommbygging?
Sony-spillere låter ikke bra nok til det, IMHO.
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Personlig liker jeg Alpine bedre fordi den har flere instillignsmuligheter i en "pro" meny. med tidskomp og større eq. i tilleg kan du ha crosover på alle utgangene eller et 4 veis filet
Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart
Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo
Comment