Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitt bilstereo prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tja. får kansje ta mæ en tur t svolvær snart. hva leverer dere???

Comment

Originally posted by Quicksilver View Post
      tja. får kansje ta mæ en tur t svolvær snart. hva leverer dere???
      Alt fra installbay, Iceaudio og Pioneer... altså en hel del
      Hjertelig velkommen!

Comment

hvor i svolvær holder dere til?

Comment

coupeen i s13 er veldig lik den i min bil, og er ganske så grei å få basse frem i om man bygger kassen riktig

Siden tråden har gått over ganske lang tid uten innlegg, satser jeg på at det blir noe lyd snart

Den pakken med hertz fremme, subb og audison forsterker slår neppe feil

Comment

Jah. får håpe jeg får lyd nå snart jeg og. savner årntli god lyd. De hertz frontsettene. hvor finner jeg de brae billigst :P Har sett litt på MDS sine subber. Audiophile, har dere noen bekjentskap til disse, og forsterkerne fra mds??

Comment

ikke for å ta fra deg mot,men har prøvd og hørt fler mds forsterkere og subber, og har ikke vært mega imponert... de audiophile subbene koster jo like mye som hertz mille subber! dvs du kan jo få to 12" hertz subber innenfor prisen av en mds subb

Engen Audio eller Installbay selv er vel de med greiest priser, om så eneste, i tilegg til Installbay hamar da

Comment

okei. Jeg ble litt mere nysjerrig på de hertz mille subbene. burde de vere i lukket eller portet kasse?

Comment

okei. Jeg ble litt mere nysjerrig på de hertz mille subbene. burde de vere i lukket eller portet kasse?
                  Jeg vil nå nesten påstå Lukket kasse for å få best mulig frekvenskurve på dem

Men jeg har aldri regna på dem der, eller sett noen kurver på dem, så vet ikke helt sikkert.

Så regner med dag johannsen popper innom med noe fornuftig på den biten
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

har selv et program som kalles for Bassbox pro. men var usikker på om jeg skulle tune den til en lukket eller prortet kasse. Er Sony cdx-gt700d en god spiller til litt grommbygging?

Comment

har selv et program som kalles for Bassbox pro. men var usikker på om jeg skulle tune den til en lukket eller prortet kasse. Er Sony cdx-gt700d en god spiller til litt grommbygging?
                      Sony-spillere låter ikke bra nok til det, IMHO.
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

Comment

noen som har et par anbefalinger å komme med hær da :P

Comment

Alpine, Pioneer, Kenwood eller Clarion har jeg erfart bra med. spessielt Alpine og Pioneer
                          Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                          Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

Pioneer DEH-P88RS er svaret

Comment

Personlig liker jeg Alpine bedre fordi den har flere instillignsmuligheter i en "pro" meny. med tidskomp og større eq. i tilleg kan du ha crosover på alle utgangene eller et 4 veis filet
                              Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                              Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

Comment

P88RS har og tidskomp. Min Alpine 9855 har og faktisk færre bånd i den grafiske EQ'en en det P88RS har.
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

Comment

Working...
                                X