Originally posted by fleischern91
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
prosjekter av einar fleischer :bf:
Collapse
X
-
VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )
-
nå er jeg endelig fått et ordenlig oppdrag og drive med.
der er dørpanel til en kar fra oslo, begynte i går med og få av trekken, hoff for en dritt jobb. men ble da ferdig for,1 time siden
Dørpanelet
endelig fått av trekken ( sår i fingra )
litt modding av ringa
Last edited by fleischern91; 21-11-2008, 22:42.
Comment
-
mere bilder
fått på litt fylstoff. men blanna for lite, å gadd ikke og blanne en til, men blir litt mere sparkling :S
da får det tørke litt til i mårraLast edited by fleischern91; 21-11-2008, 22:33.
Comment
-
Originally posted by ovinn View PostBra du får brukt kunnskapen din til andre, tror det kan bli bra dette her Stå på og gi oss bilder
Comment
-
gjør klar til trekking
ble fornøyd, men hadde en litt dårlig kniv. så bomma litt på der lomma skal være, å rom temp var ikke mer en 12 grader... men menLast edited by fleischern91; 23-11-2008, 23:38.
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostSer ut som ferdighetene dine øker fortere en støpeplasten herder :P
å takk
Comment
-
Originally posted by Alpine306 View PostDu er veldig flink å bygge altså!! Spennende å følge med! God inspirasjon!
STÅ PÅ!!!
Comment
-
Prøver og får det til å se ut som det skal være der fra fabrikken håper jeg har fått det til noe i den duren
Å stor takk til kenneth bakken som tar med skin, å andre produkter til meg. er litt lettere da så TAKK
INSTALLBAY!!!!Last edited by fleischern91; 27-11-2008, 00:49.
Comment
Comment