ok skal gjøre det
Announcement
Collapse
No announcement yet.
prosjekter av einar fleischer :bf:
Collapse
X
-
jasså gitt. driver å bygger fælt om dagen igjen? Har du aldri hørt om ferie du? får stikke en tur innom verkstedet på flisa en dag så skal jeg vise deg hva det vil si å være slapp å ikke få gjort en ting er
Men ser virkelig bra ut dette. hvilken finish har du tenk å ha på sluttproduktet?
Stå på å delta på konk! (ja det var en ordre)
Comment
-
Originally posted by xcetera View Postjasså gitt. driver å bygger fælt om dagen igjen? Har du aldri hørt om ferie du? får stikke en tur innom verkstedet på flisa en dag så skal jeg vise deg hva det vil si å være slapp å ikke få gjort en ting er
Men ser virkelig bra ut dette. hvilken finish har du tenk å ha på sluttproduktet?
Stå på å delta på konk! (ja det var en ordre)
men har tenkt og ha sver skin på di dekslene som du ser på bildet så kommer det enda en dekslel på midten som bil trekt med blå alcantara
men går det smått med db bilen om dagen har ikke hørt nø serlig fra deg i det siste
Comment
-
Originally posted by fleischern91 View Posthehe skal prøve og konkurere så godt jeg kan
men har tenkt og ha sver skin på di dekslene som du ser på bildet så kommer det enda en dekslel på midten som bil trekt med blå alcantara
men går det smått med db bilen om dagen har ikke hørt nø serlig fra deg i det siste
Har funnet ut at radiostyrte biler er morro om dagen :P
men bare det blir bedre vær så skjer det ting veit du
Comment
-
Bomma litt med sparkelen ell?
hehe..
Stå på.. Detta blir bra...Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Hel værst Einar Jeg kommer på Mandag og ser hva jeg får gjort, skal hvertfall prøve å fremskaffe sandblåser så det er klart for sveis av diverse hull og slikt så lakkern vår får på noe grunning hehe
Edit: Hakke hørt noe fra Kenwood ennå, men alle godsakene er bestilt og betalt. Så venter bare på gosakene ja
Retteråsen
Comment
Comment