Originally posted by berniebp87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra Førstegangsprosjekt =)
Collapse
X
-
Originally posted by evensvee View Postsi 180 liter da :P
Om kassens totalvolum skal være 180 liter skal porten være 511,5cm2 x 45cm. Da får du en tuning på 35hz ca. Men om kassen skal være 180 liter + sub og port skal porten være 614cm2 x 45cmTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Meen, bråstopp!
I dag bestemte jeg meg; faen heller, røska ut alle kabler, spilleen og alt av forsterkere og høyttalere. (kun høyre dør høyttaler og 50 mm2 som mangler)
Nå vil jeg ha NY bil..
Får se om jeg husker brukernavnet på AVforumet.no å forsette der til jeg får ny bil igjenn da :P
Blir en audi av noe slag, veit kun det blir quattro (100/80/a6) en av deMvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
-
Jeg har nylig kjøpt en A4 1.8T selv som jeg har modifisert for 14 laken til nå (og for 40 laken mer senere ). Og dem er ganske greie å trekke kabler i. Ikke noe problem å få kablene helt usynlige, og ny spiller passer bedre enn noen andre jeg har prøvd. Var bare å trille spilleren inn, så klikket den seg på plass automatisk med sånn låser som er der originalt (tror jeg). Og ellers er A4 B5 ufattelig godt dempet fra fabrikken. Sånn helt utrolig bra lissom, til å være originalt. Jeg har stasjonsvogna, og skal selv ha samme sub i den som duTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Se det ja, din sub dette? Hvem reconet den?Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Utrolig bra om du fikk dette skikkelig til hvis du ikke har gjort det før. Trodde noen andre skulle gjøre det for deg jeg
Du kan glede deg noe voldsomt til du får testet den. 1stk 18" tilsvarer nesten 1.5stk 15", så du vil få mye større lydtrykk, og kan spille mye dypere. Lag den kassen jeg anbefalte deg, så skal du se du kan flytte luft, enten om det er i huset ditt eller i bilen
Vil selvsagt spille mye penere i bilen, da den tuningen for et hus blir helt feil, men vil fortsatt spille høyt! Bare sånn at ikke jeg blir skutt her for å ikke si detTidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Vil nokk spille bra
men ble veldig tricky fordi det var ingen ting å støtte spolen med, men blir bra når jeg får gjort meg helt ferdig, har ikke limt membtan og spolen enda, heller ikke støvhetta..
Men etter det blir det braMvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
-
Ser den ja. Er veldig smalt magnetgap så det må gjøres med god tid dette her
Få det ferdig, bygg kasse og sleng opp bilder og videoer!Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment