Announcement

Collapse
No announcement yet.

sicarlse: peugot 205

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dete prosjektet er nå endt, etter en håpløs EUkontroll som endte i kjøreorbud med bilen

fikk 2 enere, 10 toere og en 3er feil på kontrollen..

noen som trenger dørtrekk til 205, si ifra.
    mvh Sindre Carlsen

Comment

Damn! Nesten samme som meg jo Hva slags feil var det, og hva var den 3'er feilen?
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

var stort sett mye galt i forstilling, defekt eksos, rust i bærende karrosseri. dette var 2ere.
        3eren var defekt hjulager:P

så fikk beskjed om at hvis jeg kjørte bilen derfra, blei det gitt beskjed til politi og biltilsyn, de var visst plikta til å varsle om det...

så har vært å handla ny bil i dag, en citroen xsantia 94mod. ganske så fin egentlig...
        men må vente til torsdag med å få den, da de skulle ha Eukontroll på den og en service
        mvh Sindre Carlsen

Comment

Du holder deg til baguette ja (Heter forresten Xantia, uten 's' )

Hva slags motor og greier er det i den nye? Er det med den helsikkes pin-koden til startsperra og? Gled deg til vintern når du skal brekke rundt din første sving forresten, er nemlig brekk på forhjula på den der
          Mvh Tony

Comment

haha, godt du sa det med brekket:P haha, ser det for meg...

er en 1.9tdi motor på 90hk. ellers av utstyr er det mye elektrisk, speil vinduer osv som jeg ikke er vant til:P
            helt kurrant bil tror jeg
            mvh Sindre Carlsen

Comment

Originally posted by sicarlse View Post
              var stort sett mye galt i forstilling, defekt eksos, rust i bærende karrosseri. dette var 2ere.
              3eren var defekt hjulager:P

så fikk beskjed om at hvis jeg kjørte bilen derfra, blei det gitt beskjed til politi og biltilsyn, de var visst plikta til å varsle om det...

så har vært å handla ny bil i dag, en citroen xsantia 94mod. ganske så fin egentlig...
              men må vente til torsdag med å få den, da de skulle ha Eukontroll på den og en service

3'er feil på defekt hjullager? hvordan klare di det? er det så ødelagt at det stod bomfast eller at det var fare for at hjulet skulle dette av da eller? bare lurer

Comment

hmm..var ikke du med i peugeot klubben sicarlse?? hvis ikke kunne det vært en ide...franskmann kunnskapen der er stor og er sikkert noen der som setter pris på litt flere stereo innlegg
                Synd det med 205en :P
                Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                  Gled deg til vintern når du skal brekke rundt din første sving forresten, er nemlig brekk på forhjula på den der
                  Hihi, ser det for meg, vroooom vroooom *nappe* .. åfaen.

Hvordan fant du ut dette med brekket, Typhon? ;D
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Originally posted by ugn View Post
                    Hihi, ser det for meg, vroooom vroooom *nappe* .. åfaen.

Hvordan fant du ut dette med brekket, Typhon? ;D
                    Kjenner litt til Citroen da jeg kjører slikt selv, selv om min har brekk på riktig sted Har i tillegg vært ute å kjørt Xantia,
                    Mvh Tony

Comment

Originally posted by kimmen View Post
                      3'er feil på defekt hjullager? hvordan klare di det? er det så ødelagt at det stod bomfast eller at det var fare for at hjulet skulle dette av da eller? bare lurer
                      jeg spurte ikke noe mer om dette der og da, siden jeg ikke er noe mekaniker:P men alle kameratene mine dreiv å klagde over at det ikke kunne være 3er feil...
                      men var visst fare for at hjulet kunne løsne, i og med hjullageret var totalt ute av funksjon eller noe slikt....
                      mvh Sindre Carlsen

Comment

Originally posted by Alpine306 View Post
                        hmm..var ikke du med i peugeot klubben sicarlse?? hvis ikke kunne det vært en ide...franskmann kunnskapen der er stor og er sikkert noen der som setter pris på litt flere stereo innlegg
                        Synd det med 205en :P
                        gadd aldri betale for å være med:P var bare innom for å få litt råd.. men dårlig med aktivitet der.
                        men kjenner noen noen her med 205, så kan vi bli enige om en veldig grei pris på dørtrekk og diskantholdere, bare for å få sett de ordentlig i en bil...
                        mvh Sindre Carlsen

Comment

Når var du innom der? Aktiviteten er da i alle fall høy nå, eller, høy i forhold til antall aktive medlemmer

Og det er flere som både har 205 der og innehar kunnskaper om de

Men, nok om det Synes det er merkelig selv med den 3'er feilen, men jeg fikk da 2'er feil på min bare pga. motorvask da så... Ikke alltid like lett med denne kontrollen
                          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

er ikke så lenge sia verkstedet mista bevilgninga, så vil tippe de er litt nøyere nå

visste uansett at kontrollen kom til å gå til helvette:P men kosta meg 290kr å få bekrefta det
                            mvh Sindre Carlsen

Comment

Working...
                            X