bilen er en liten kjip peugoet 205 LOOK, kjipeste utgave som er å oppdrive med en hissig løve under panseret på ca samme volum som 4cola bokse og hele 44kW. det som foreløpig er gjort med bilen er sota vinduer og satt på noe klister. littegrann småplukk før bilen blir grei å se på
planer utvendig:
fikse speil
fikse eksos(gjort)
GTI fanger
FELGER!
Stereo:
focal f2.150 2x150 Watt
focal 165KF frontsett
2x Resonnant engineering SR10
1 hertz ep1d 1000W @ 1Ohm
vibroplast M1
jeg jobber deltid for gøy på InstallBay Sør som ryddebitch og kaffegutt så er stort sett der jeg jobber med bilen og. vil også si takk til Odd Ove som tar seg tid til å hjelpe meg og lære meg litt mere avansert bilstereobygging, er vel hans fortjeneste at jeg i det hele tatt er i gang med litt mer ordentlig oppsett
noen bilder av komponenter og det som er gjort:
sub i ei elendig kasse:
dempet dørene med et lag vibroplast på innsiden
demper utsiden og mens jeg først er i gang, med den matta på 4 mm over hullene for å få døra mest mulig som ei kasse.
reiv også av dørtrekket og gjorde det klart til å legge på glassfiber.
er blitt litt syk, så en liten stopp. men satser på å komme meg til evje på lørdag og få smørt på noe glassfiber.
har også noen egne ideer på dørtrekket for å ikke få det til å se så nakent ut. er jo absolutt helt slett og kjedelig.
planer utvendig:
fikse speil
fikse eksos(gjort)
GTI fanger
FELGER!
Stereo:
focal f2.150 2x150 Watt
focal 165KF frontsett
2x Resonnant engineering SR10
1 hertz ep1d 1000W @ 1Ohm
vibroplast M1
jeg jobber deltid for gøy på InstallBay Sør som ryddebitch og kaffegutt så er stort sett der jeg jobber med bilen og. vil også si takk til Odd Ove som tar seg tid til å hjelpe meg og lære meg litt mere avansert bilstereobygging, er vel hans fortjeneste at jeg i det hele tatt er i gang med litt mer ordentlig oppsett
noen bilder av komponenter og det som er gjort:
sub i ei elendig kasse:
dempet dørene med et lag vibroplast på innsiden
demper utsiden og mens jeg først er i gang, med den matta på 4 mm over hullene for å få døra mest mulig som ei kasse.
reiv også av dørtrekket og gjorde det klart til å legge på glassfiber.
er blitt litt syk, så en liten stopp. men satser på å komme meg til evje på lørdag og få smørt på noe glassfiber.
har også noen egne ideer på dørtrekket for å ikke få det til å se så nakent ut. er jo absolutt helt slett og kjedelig.
Comment