fikk et par bilder til fra lørdagskvelden:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
sicarlse: peugot 205
Collapse
X
-
lagt på glassfibersparkel, og laget et lite mønster som mest sannsynlig blir trekt i grå alcantra. kommer også til å bli en skrift inni uthevelsen.
prøving og feiling på montering av bafler. jeg er en kronidiot til å måle, lagde til å med mal. fikk det jaggu meg ikke likt da heller. så det blei å prøve seg fra til jeg var fornøyd.
få samme vinkling på baflene.
skrudd fast "mønsteret":
begge ferdig sparkla med glassfibersparkel:
skal legge på dempematte på innsiden av baflene, og støpeplast inntil dette.
siden mdfen er så tynn, skal det og legges i noen muttere i støpeplasten, og noen som blir boltet rett i stålet.
jeg ønsker gjerne kommentarer på arbeidet.
tips mottas med takk!mvh Sindre Carlsen
Comment
-
Originally posted by sicarlse View Postdu hadde vel ikke tilfeldigvis Mi16 motor da? han jeg får felger og leppe av har to stk med nærmere 170 hk. det drar godt på 790kg, helt rå lyd i de og fikk tilbud om å kjøpe den ene motoren for 6k, men bilen min blir nok aldri godkjent med så stor motor
Comment
-
Originally posted by tomas72 View PostJeg hadde original 1,6, men byttet til en annen topp, kvassere kammer, eksos og innsug også tror jeg. Det er en stund siden, så jeg husker ikke helt. Sprek bill kjørte den ut på turtallssperra i 5.
Husker jeg dro min litt i overkant langt på giret engang, mener å huske den nerma seg 10 000. Kjente bare et lite rykk, da spiste den opp pakninga mellom manifoild og eksos. Etter det begynte den å spytte flammer ut fra eksosen, så heftig kult ut når man gassa på litt og så stikkflammene begynte å fyre
Forøvrig ser dørene ut til å gå rette veien de, bare pass på så du får sveiva opp og ned vinduet fortsattSom kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by tomas72 View PostJeg hadde original 1,6, men byttet til en annen topp, kvassere kammer, eksos og innsug også tror jeg. Det er en stund siden, så jeg husker ikke helt. Sprek bill kjørte den ut på turtallssperra i 5.
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1974665
hørtes jo bra ut det men denne bilen er det vel ikke akkurat overflod av deler og trimdeler til slik som gamle volvoen min alt som skjer med denne bilen er dyrt å fikse.
mye var du oppi når du dro an ut da?
hakke klart mer enn rett rundt 150 jeg, da var det ikke mye goodwill igjenmvh Sindre Carlsen
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View PostForøvrig ser dørene ut til å gå rette veien de, bare pass på så du får sveiva opp og ned vinduet fortsatt
blir forhåpentligvis lagt på støpeplast rundt baflene til uka. skal rekke det før jeg reiser til leiligheten i tyrkia på onsdagmvh Sindre Carlsen
Comment
-
som sagt, det største problemet nå er jo at jeg ikke kan kjøre særlig mye lenger enn en halvtime nå før det begynner å lyse ei stopplampe i dasjen. litt kjipt siden det er 1 time til evje der dørtrekkene ligger
blei og stoppa av politiet i dag, for første gang i min lapps historie.
knust baklykt og ryggelys, 80 i 60sona, kryssa dobbel sperrelinje og hadde ikke med meg vognkort de fulgte etter meg helt til huset mitt, der de satt på blålysene. utrolig festlig.mvh Sindre Carlsen
Comment
-
Hvordan klarte du det??? (å slippe unna uten bøter altså...)Last edited by Tobbelobb; 02-10-2008, 16:38.Thor-Brede Kvalvåg
Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Comment
Comment