Announcement

Collapse
No announcement yet.

sicarlse: peugot 205

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

fikk et par bilder til fra lørdagskvelden:

mvh Sindre Carlsen

Comment

lagt på glassfibersparkel, og laget et lite mønster som mest sannsynlig blir trekt i grå alcantra. kommer også til å bli en skrift inni uthevelsen.

prøving og feiling på montering av bafler. jeg er en kronidiot til å måle, lagde til å med mal. fikk det jaggu meg ikke likt da heller. så det blei å prøve seg fra til jeg var fornøyd.

få samme vinkling på baflene.

skrudd fast "mønsteret":

begge ferdig sparkla med glassfibersparkel:

skal legge på dempematte på innsiden av baflene, og støpeplast inntil dette.
      siden mdfen er så tynn, skal det og legges i noen muttere i støpeplasten, og noen som blir boltet rett i stålet.

jeg ønsker gjerne kommentarer på arbeidet.
      tips mottas med takk!
      mvh Sindre Carlsen

Comment

Originally posted by sicarlse View Post
        du hadde vel ikke tilfeldigvis Mi16 motor da? han jeg får felger og leppe av har to stk med nærmere 170 hk. det drar godt på 790kg, helt rå lyd i de og fikk tilbud om å kjøpe den ene motoren for 6k, men bilen min blir nok aldri godkjent med så stor motor
        Jeg hadde original 1,6, men byttet til en annen topp, kvassere kammer, eksos og innsug også tror jeg. Det er en stund siden, så jeg husker ikke helt. Sprek bill kjørte den ut på turtallssperra i 5.

Comment

Originally posted by tomas72 View Post
          Jeg hadde original 1,6, men byttet til en annen topp, kvassere kammer, eksos og innsug også tror jeg. Det er en stund siden, så jeg husker ikke helt. Sprek bill kjørte den ut på turtallssperra i 5.
          Hadde du turtallssperre?

Husker jeg dro min litt i overkant langt på giret engang, mener å huske den nerma seg 10 000. Kjente bare et lite rykk, da spiste den opp pakninga mellom manifoild og eksos. Etter det begynte den å spytte flammer ut fra eksosen, så heftig kult ut når man gassa på litt og så stikkflammene begynte å fyre

Forøvrig ser dørene ut til å gå rette veien de, bare pass på så du får sveiva opp og ned vinduet fortsatt
          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Originally posted by tomas72 View Post
            motoren blei lagt ut for salg
            http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1974665

hørtes jo bra ut det men denne bilen er det vel ikke akkurat overflod av deler og trimdeler til slik som gamle volvoen min alt som skjer med denne bilen er dyrt å fikse.

mye var du oppi når du dro an ut da?
            hakke klart mer enn rett rundt 150 jeg, da var det ikke mye goodwill igjen
            mvh Sindre Carlsen

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
              Forøvrig ser dørene ut til å gå rette veien de, bare pass på så du får sveiva opp og ned vinduet fortsatt
              ja det gjør jo det, var oppe på butikken fredag og lørdag. men var litt mer opptatt av å lære meg mest mulig om tingene siden jeg var alene.

blir forhåpentligvis lagt på støpeplast rundt baflene til uka. skal rekke det før jeg reiser til leiligheten i tyrkia på onsdag
              mvh Sindre Carlsen

Comment

da rakk jeg ikke målet før jeg reiste
                har litt problemer med bilen for tia, etter at jeg blei påkjørt av en vill taxi sjåfør i rushet. mangler baklykter og bilen lekker kjøleveske.
                forbanna surt.
                mvh Sindre Carlsen

Comment

Se lyst på det, din bil er brukbar iallefall...
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

Ja, sålenge den går er det jo gull verdt !
                    VW Corrado - Prosjekt bil
                    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                    I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

som sagt, det største problemet nå er jo at jeg ikke kan kjøre særlig mye lenger enn en halvtime nå før det begynner å lyse ei stopplampe i dasjen. litt kjipt siden det er 1 time til evje der dørtrekkene ligger

blei og stoppa av politiet i dag, for første gang i min lapps historie.
                      knust baklykt og ryggelys, 80 i 60sona, kryssa dobbel sperrelinje og hadde ikke med meg vognkort de fulgte etter meg helt til huset mitt, der de satt på blålysene. utrolig festlig.
                      mvh Sindre Carlsen

Comment

WoW. Det hørtes mindre kult ut ja.. Kondolerer !
                        VW Corrado - Prosjekt bil
                        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                        I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

oisann! Den høres kjip ut.. skulle du til Tyrkia nå,eller har du vært nede??

Rolf: Har ikke du kjørbar bil?

Comment

har vært ei uke i tyrkia ja drittvær, men blei nå full alikevel

jeg slapp heldigvis unna alt av bøter, ser det ikke går tydelig fram av innlegget mitt:P
                            mvh Sindre Carlsen

Comment

Hvordan klarte du det??? (å slippe unna uten bøter altså...)
                              Last edited by Tobbelobb; 02-10-2008, 16:38.

Comment

jeg satt igjen med samme tanken sjøl.

utrolig hyggelig politimann i alle fall.
                                fikk spm: har du vært i trøbbel med politet før? ehm, bare forrige gang jeg krasja:P svarte jeg
                                heldigvis sjekket han ikke...
                                mvh Sindre Carlsen

Comment

Working...
                                X