Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjekt av xcetera og fleischer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Joda, kan alltids gi dere litt kritikk. Dette er da mitt syn på saken, og hvordan jeg kanskje ville løst det selv.

1: Det er alt for liten plass til noe som helst annet baki bagasjerommet til at jeg ville bygget det slik. En bil, uansett bil, vil på ett eller annet tidspunkt ha bruk for litt bagasjeplass, dere levner ikke rom for halvanna liter cola engang.
    2: forsterkerne (hvis det er plass) ville jeg bygget ovenfor hverandre i ett rack framfor ene subben. eventuelt vinklet de litt mer og sidestilt de, slik at det ble plass til alle tre helt fremst der, ergo hadde jeg fått løst case #1.
    3: jeg er desverre ikke særlig fan av customkasser laget i glassfiber, men jeg skjønner at det er eneste løsningen her. Dog, ville jeg vurdert bandpasskasse i dette tilfellet, da jeg vet dette spiller dritbra i en bmw av denne typen.

Jeg synes dere gjør en fin jobb, gutter. Men det passer ikke helt til min stil. Men knus på, jeg synes alt som er forseggjort er fint..
    Sture Vedal

Comment

Må inn å skrive litt i denne tråden igjen.
      Anlegget er montert inn i bilen og spiller for fulle guffer, men er for alldel ikke ferdigstilt enda.
      nye ideer og tanker popper opp i hodet mitt hele tiden, så at det blir litt forandringer her blir det.
      så om noen mot formodning skulle se anlegget i denne bilen så ha det i bakhuet at det ikke er ferdigstilt enda!
      TEAM RE-LOUD
      http://www.teamreloud.com

Norwegian Champion 08

Comment

Har du bilder av åssen det ser ut nå da`?
        Mvh Stian Kolås
        -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
        - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

Comment

skal love deg at det ser ikke bra ut... så det vil du ikke si ...men jeg fikk ikke bestemt en dritt så ble ikke ferdig ....... men men
          Einar fleischer

Pioneer
          JL audio
          hertz
          earthquake

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2636

Comment

fort fort!!:P bygg mere:P elsker når dere tar så mange bilder:P har noe å se på da bra jobba keep it up!:P
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Bilder,bilder og atter flere bilder

Comment

ser ut som om det blir helt rått dette
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Working...
                X