trenger du dørtrekk enda så har eg masse gti trekk liggenes får di gratis men kommer jo litt i frakt då
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dezuna's Golf 2 prosjekt
Collapse
X
-
pen bil.
behold den sånn, ikke fall i 18års fella å kast på masse plast, for det finnes ikke pent.
gjerne bytte spylerdysene tilbake til orginale også så er det bare å løfte nedi en vr6VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
-
tja nå har jeg kjørt bare 1km med 16vt da :P så ikke all verden med kjøreerfaring med den :P (banebil uten skilt)
men vr6en er morsom hele tia, greit drag å en sinnsyk god lydVW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -
Comment
-
bilen selges ikke alikevell. har begynt og modifisert dasj bordet nå. bilder kommer senere. noen som har forslag til hvordan det kan se ut?
noen som har dør trekk til golf 2 liggende? det er en 4 - dørs.Arild Musum
opel omega 2.5td stv.
Comment
-
Tjeh... hvis HP1D er det samme som Audison LRx 1.1k sånn cirka så vil jeg faktisk si nei. Det basselementet låt mye mer musikalsk med en annen forsterker i bilen min.
Bare min erfaring (og tror neppe du finner så mange andre i Norge med akkurat den komboen erfaringsmessig )Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
Comment