Announcement

Collapse
No announcement yet.

Red-5: SAAB 9-5 Aero og Mini Cooper prosjekter.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Red-5: SAAB 9-5 Aero og Mini Cooper prosjekter.

Har etter ett par års pause fra bilstereo bygging, endelig tid til litt tid til overs igjen.
    Har to stk. biler som skriker etter å få oppgradert lyden og blir resultatet godt nok, blir det emma konkurranser igen til neste år.
    Utstyr som skal inn er foreløbig uavklart, men slik ser doningene ut:

Minien skal bare en tur til lakkereren før jeg starter på den.

Store planer for minien eller?

Det tror jeg kan bli en bil med mye sjarm når du er ferdig med den

Sabben er jo ikke akkuratt dum i utseendet den heller da
    Min facebokside: Custom Car Audio

Comment

var det ikke du som hadde det neon prosjektet på bilforumet for 2-3 år siden?
      sound.vision.soul

Type R

Comment

Ooh, den mini'en var feit!
        Mvh
        Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by LLH View Post
          var det ikke du som hadde det neon prosjektet på bilforumet for 2-3 år siden?
          Mener å huske en Chrysler neon ja.. type BLÅ

Skal bli moro å følge denne tråden

Comment

Fine biler, blir morsomt å se hva du har tenkt å gjøre Skal følge med på denne
            VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

Jøsses, flere lokalfolk her på forumet jo!

Stilig Cooper, blir spennende å se. Hva slags utstyr er det du skal putti inni disse bilene her?
              1993 BMW 318is coupe

Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

Comment

etter hva jeg har fått med meg på kjøp og salg, så blir det noe alpine iallefall?
                Mvh
                Rolf Try Nygård

Comment

Det blir Hertz basser og foreløbig en alpine forsterker på Saaben. Minien får alpine spiller men utover det er ingenting sikkert ennå utstyrs messig.
                  Saaben skal ha skjult anlegg, mens Minien får ett titt mer synlig instalert anlegg.
                  Jeg byner på kassa til Saaben til helga, med posting av bilder underveis.

Comment

Gleder meg til å følge med her hvilken av bilene blir bygget frøst? saaben?
                    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Jeg hadde en blå neon for noen år siden, ja. Ble aldri ferdig og det var alt for mange andre prosjekter ved siden av.

Det blir Saaben som får gjennomgå først.
                      Er det noen som har peiling på hilke spillere som har støtte for de orginale radio kontrollene på rattet, gjerne dobbel din?

Comment

Originally posted by red-5 View Post
                        Jeg hadde en blå neon for noen år siden, ja. Ble aldri ferdig og det var alt for mange andre prosjekter ved siden av.

Det blir Saaben som får gjennomgå først.
                        Er det noen som har peiling på hilke spillere som har støtte for de orginale radio kontrollene på rattet, gjerne dobbel din?
                        Omtrent hva som heldst, kjøpte sony spiller selv, fikk bare gutta på Team-verksted til og bestille overgang =)

Overgang finner man til de fleste merker dog. du kan omtrent ha hvilken spiller som heldst

Lykke til videre, gleder meg til å se prosjekter her =)
                        Mvh Even S. Jensen
                        Tlf 41091189
                        Digital Designs, nothing is even close!

Comment

Skulle jo legge ut noen bilder her men det gikk i glemme boka.
                          Ble litt avsporet av den nye arbeidsbilen, kjempe gøy å kjøre.
                          må bare få montert et anlegg i den

Har hatt litt trøbbel med å skaffe ny sponsor av utstyr nå som Bilstereoexperten i skien er solgt, men stereobygging blir det uansett det går bare litt tregere. bilder kommer i løpet av uka.

Comment

ikke for å klage på den arbeidsbilen,men synd de ikke valgte et vanlig girsystem isteden for "f1" giringen. Folk har jo dratt ut neste gir før Smart'n har gira fra 1 gir til neste..

Comment

Ja, litt for treg giring på dem. Også er det visst noen som har masse trøbbel med taket der..

Men bilen er jo dødsfet!!
                              Skulle gjerne hatt en slik som arbeidsbil selv.. Morsom bil å kjøre.. hehe
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Working...
                              X