Announcement

Collapse
No announcement yet.

1986 MB W124 250D, jeckyll special edition!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1986 MB W124 250D, jeckyll special edition!

    hei! jeg tenkte at jeg også skulle legge ut litt info og planer for bilen min, siden så mange andre har gjort det Bilen er en 1986 mod. mercedes benz W124 250D, med mye ekstrautstyr (rust). Jeg fikk den av min far i 18-års gave. Jeg hadde interessen for bilstereo fra før, så da var det jo obligatorisk å bygge litt i min egen bil. Det begynte med en planet audio 5-kanaler, clarion 6*9", boss 5,25", 15" rockford fosgate HX2 og en JVC spiller. 6*9" ble byttet mot 2 seksere med øl, forsterker ble "solgt" (fikk aldri pengene). men jeg har fortsatt 5,25", CD spilleren og subben.

    jeg har nå planer om å bytte ut det meste av stereo-relaterte saker i bilen.
    Det som skal inn/er inne i merca er:
    2 stk. soundmagus X-1502
    1 stk. Xelent tx4.50a
    2 stk. hertz ES 200 8" sub
    hertz ESK 163L fremme
    hertz ECX 130 fremme
    hertz ECX 100 bak
    hertz ESK 130 bak
    hertz HX 380 15" sub

    Dette prosjekt kommer til å bli laaangvarig på grunn av at jeg ikke er i jobb, og kun får stipend. Men skal prøve å få gjort så mye som mulig, så fort som mulig. skal begynne såvidt på bagasjerommet i helgen tenkte jeg. Og når jeg får stipendet, så blir så mange komponenter som mulig bestilt (får stipend for 3 måneder på en gang)
    Bilder kommer senere i dag, kanskje i morgen. Får se hva jeg får til :P

  • #2
    du får slenge ut noen bilder ja
    Min facebokside: Custom Car Audio

    Comment


    • #3
      skal prøve å få gjort det i kveld
      jeg kan også nevne at jeg har noen soundstream 5,25" fremme nå, de ble fysisk for store, så de skal selges. Jeg ble faktisk ikke fornøyd med de høyttalerene, skruene satt j****** godt fast, så skruene ble litt ødelagte. De går for noen hundrelapper. er disse

      Comment


      • #4
        da får jeg være den første til å spørre hva i hule du skal med både komposett og coaxer fremme og bak? om det ikke er ment som midbassene da, og ikke hele komposett

        og 2*8 " + 15" ?? ( 8" i hattehylla da?? )

        Comment


        • #5
          Originally posted by golfnos View Post
          da får jeg være den første til å spørre hva i hule du skal med både komposett og coaxer fremme og bak? om det ikke er ment som midbassene da, og ikke hele komposett

          og 2*8 " + 15" ?? ( 8" i hattehylla da?? )
          Tenkte jeg skulle fylle opp litt :P
          Har ingenting å gjøre i helgene, så derfor har jeg goood tid til å leke litt med glassfiber

          Comment


          • #6
            ville uansett holdt meg til komposett eller coaxer blir gjerne fort rart lydbilde med å blande masse

            Comment


            • #7
              dette visste jeg faktisk ikke, så da lærte jeg noe nytt i dag også
              da dropper jeg det og kjører på med kun komp. sett.

              Comment


              • #8

                litt dårlig med plass, egentlig :P


                "litt" for stor?


                stygg kasse...

                fant ikke flere bilder på PC'n, men skal prøve å få tatt noen flere i kveld

                Comment


                • #9
                  Ser brukbart ut dette!

                  Hvis du selger de soundstream høytalerne knallbillig er jeg muligens int i de
                  1989 Volvo 740 GL

                  Comment


                  • #10
                    hmmm... får ikke penger før den 15. denne måneden, da får jeg ca 9000,-, og mesteparten går til bilen

                    Comment

                    Working...
                    X