Hei!
da var det vel min tur til å begynne på et bilstereo prosjekt daa.
Kan jo ta bittelitt om bilen først.. Det er en Ford Scorpio stasjonsvogn 1994 modell. 2,3L. Stygg som faen, om jeg får si det, men den går greit. Dette blir vel da også min førstegangsbil, siden jeg får den gratis
Bittelitt om meg også da, før vi starter med alle de flotte bildene ; D
Jeg heter Thomas Karlsen er 17 år ( blir 18 den 2. januar ). Jeg bor her i Ottestad ( hamar ) og har det helt greit her Interessen for stereo i det heletatt har vært her ganske lenge. jeg jobber deltid på Hifiklubben hamar og trives kjempegodt der.
Så, da var det min tur til å komme igang da..
Handlelista :
-Fusion PP-AM15001 Amp
-Fusion PP-SW10H Element
-28,3liter kasse laget i 19mm MDF
-Fusion kabelsett
-Ny cdspiller, kom gjerne med forslag! (helst ikke for dyre? )
-nytt / nye batteri(er).
-Nytt frontsett ?
Dette er forsåvet første gangen jeg setter inn noe som helst av stereo i en bil, så alle innspill er velkommene
Drittkasting eller lignende kan dere ta ett annet sted, jeg prøver så godt jeg kan her
Okeeei, over til bilder!
Sånn fikk jeg fraktet pakken fra postkontoret og hjem
Ivrig igang med å pakke opp
Amp i forhold til element og kasse
Sånn skal det vel bli, tenker jeg. Eller er det noe som har en bedre idè?
Dette prosjektet kommer nok til å gå over ganske lang tid, så her må man smøre seg med tolmodighet
Det var iallefall alt for nå! Skal prøve å oppdatere dette så ofte som mulig
Mvh. Thomas Karlsen
da var det vel min tur til å begynne på et bilstereo prosjekt daa.
Kan jo ta bittelitt om bilen først.. Det er en Ford Scorpio stasjonsvogn 1994 modell. 2,3L. Stygg som faen, om jeg får si det, men den går greit. Dette blir vel da også min førstegangsbil, siden jeg får den gratis
Bittelitt om meg også da, før vi starter med alle de flotte bildene ; D
Jeg heter Thomas Karlsen er 17 år ( blir 18 den 2. januar ). Jeg bor her i Ottestad ( hamar ) og har det helt greit her Interessen for stereo i det heletatt har vært her ganske lenge. jeg jobber deltid på Hifiklubben hamar og trives kjempegodt der.
Så, da var det min tur til å komme igang da..
Handlelista :
-Fusion PP-AM15001 Amp
-Fusion PP-SW10H Element
-28,3liter kasse laget i 19mm MDF
-Fusion kabelsett
-Ny cdspiller, kom gjerne med forslag! (helst ikke for dyre? )
-nytt / nye batteri(er).
-Nytt frontsett ?
Dette er forsåvet første gangen jeg setter inn noe som helst av stereo i en bil, så alle innspill er velkommene
Drittkasting eller lignende kan dere ta ett annet sted, jeg prøver så godt jeg kan her
Okeeei, over til bilder!
Sånn fikk jeg fraktet pakken fra postkontoret og hjem
Ivrig igang med å pakke opp
Amp i forhold til element og kasse
Sånn skal det vel bli, tenker jeg. Eller er det noe som har en bedre idè?
Dette prosjektet kommer nok til å gå over ganske lang tid, så her må man smøre seg med tolmodighet
Det var iallefall alt for nå! Skal prøve å oppdatere dette så ofte som mulig
Mvh. Thomas Karlsen
Comment