Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cerwin_ golf3 oppgradering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Generelt sett innover effekt på alt som har med golf 3 og gjøre på bakfanger-fronten... hehe..
    Men har ikke prøvd med svart netting der da?
    Tror jeg ville plastsveiset det der egentlig.. og så forsterket med glassfiber på baksiden.
    Det er bare rundt eksosen du skal tette igjen?
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Har egentlig svart netting der ja. Ja, blir en potte på hver side, og hater når pottene går gjennom netting. Takk for hjelpa skal prøve å finne ut litt mer om plastsveising jeg da

Comment

Enkleste måten er og bruke en loddebolt (har jeg skjønt), så du smelter isammen plasten... og evt har andre biter som du smelter inn for å få mer "gods" som ligger imot hverandre.. Greit at det er samme plast-type da.. hehe..
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Skjønner

Comment

Jo, den er nok glassfiber ja. Jeg skal ha 4" eksos på begge sider, og vil ikke at rørene skal stikke ut gjennom gitter, så tenkte på å tette igjen rundt rørene om du skjønner.

Comment

Nøyaktig som den nederste, så og si

Comment

Aha det hørtes ut som en grei framgangsmåte igrunn!

Comment

Håpløst å bygg i golf!! har vorri opp me dørtrekke 4 gang på 2 daga nu, pga at KVAR gang så kjem det ein ny lyd..oppgitt

Comment

Avstand fra filter til element har vel ikke noe å si? tenkte jeg skulle ha delefiltrene i bagasjn

Comment

skulle ikke tro det nei, blir vel det samme som å ha forsterkerne bak
                      sigpic
                      /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

Kna Bodø Gatebil

Comment

Hehe, ja..var det jeg også tenkte på;P

Comment

Working...
                        X