Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cerwin_ golf3 oppgradering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

men det blir ikke slik..det er bare et deksel, og ikke en kasse som ligger over..så jeg tror det går bra..
    noen som kan forklare meg hvordan delefilteret til mlk165 funker?:P er jo 2 input

Comment

http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_mlk165.pdf

Du bruker begge om du har bi-wiring/amping.

Comment

Bøyer meg i støvet for hertz

Comment

pussepusse..skulle hvert mer nøye når jeg la på sparkele:S

Comment

Ser da bra ut så langt dette!

Comment

joda blir et ganske enkelt design..skal bare trekkes i sort vinyl tenker jeg, men skal modifisere kassa litt først

Comment

det blir egentli som jeg trodde dette blir vel litt som en egen tett kasse under der, som bassporten går ut mot. er jo ikke noen gode og åpne hull mellom element og bassport nå? eller?!
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

slutt å mas om det der da..har svart på det

Comment

hvis du har 2x4ohm spoler må du koble en spole til hver utgang på monoblokka. Har selv samme monoblokka å skulle prøve ett soundstream element med 2x4ohm spoler. spilte piss for å si det mildt. Så koblet jeg en spole til hver utgang da ble det litt mer fart i sakene Står forøvrig i bruksanvisningen å hvis du leser den litt nøye Men prøv så skal du se det blir litt mer gøy....
                    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Er jo akkurat det jeg har gjort

Comment

Originally posted by Cerwin_ View Post
                        slutt å mas om det der da..har svart på det
                        Poenget med en bassport er jo å øke følsomheten, og evt. hjelpe systemet til å spille dypere enn i en lukket kasse. Men du lukket inne bassporten, der vil den føre til mer skrangling enn noe annet.
                        Dessuten synes ihvertfall jeg en trykkammerkasse spiller mer riktig enn en portet kasse. Hadde nok plugget igjen den porten hadde jeg vært deg.
                        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

MEN jeg er vel den eneste som har hørt hvordan suben spiller når det dekselet er på? OG det skrangler ikke, og spiller ikke dårligere på noen måte.

Comment

Det var et tips om hvordan du muligens kan bedre lyden.

Litt konstruktiv kritikk må du tåle før du begynner å bjeffe.
                            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Joda, men ble så mye snakk om den bassporten..og har svart på det flere ganger. Hadde det spilt dårligere med dekselet over, hadde jeg allerede gjort noe med det

Comment

det blir nok bra
                                MVH, Øivind Sandvik
                                sigpic
                                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Working...
                                X