Originally posted by PainMaster
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Morten - The spirit of sound
Collapse
X
-
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
-
Det som er gjort er at det er sveiset ei ramme til forsterkerne og for å holde topplata på plass. er du dyktig å sviese så er dette sikkert en lek Så er det kappa ut ei plate i mdf som passer i bagasjerommet, skjært ut hull for å legge ei glassplate. er ikke så vanskelig for de som er dyktig med sveiseapparat å har ei stødig hand på stikksagaMvh Morten
Comment
-
Originally posted by Jan Arild View PostDet er vel så seriøst svar du kan få ifra Morty, siden han ikke gjorde det selvMvh Morten
Comment
-
Originally posted by Jan Arild View PostNei, du er flink sånn :P
Blir det ny spiller da?
Blir enten samme oppsettet som den eller F#1 StatusMvh Morten
Comment
-
Originally posted by Jan Arild View PostDa må vel jeg overta gamlespillerenMvh Morten
Comment
-
Originally posted by Morty00 View PostDet som er gjort er at det er sveiset ei ramme til forsterkerne og for å holde topplata på plass. er du dyktig å sviese så er dette sikkert en lek Så er det kappa ut ei plate i mdf som passer i bagasjerommet, skjært ut hull for å legge ei glassplate. er ikke så vanskelig for de som er dyktig med sveiseapparat å har ei stødig hand på stikksaga
passer meg bra,pappa er sveiser og brosjan snekker
Comment
-
Vet du hvilke høytalerstørelser som er standard i bilen? holder på å kjøpe meg en 01 Legacy Sedan. Er vel samme generasjon som din.2001 Subaru Legacy 2.5 GX
1993 Subaru Legacy 2.2 GX
1987 Subaru L1800 1.8 GL
MTX, Kenwood, Polk, Blaupunkt.
Comment
-
Originally posted by Mentzoni View PostVet du hvilke høytalerstørelser som er standard i bilen? holder på å kjøpe meg en 01 Legacy Sedan. Er vel samme generasjon som din.
er samme generasjon, med noen små endringer på lyktene og frontfanger. Er i alle fall det jeg vet som er gjort av endringer.Mvh Morten
Comment
-
Bare meld deg inn i sl-i.net de kan det meste om Legacy:P
Skal gjøre det samme som deg med frontlyktene H1 Xenon i langlysa. Bytte ut spiller og høytalere til våren/sommeren.2001 Subaru Legacy 2.5 GX
1993 Subaru Legacy 2.2 GX
1987 Subaru L1800 1.8 GL
MTX, Kenwood, Polk, Blaupunkt.
Comment
-
Originally posted by Mentzoni View PostBare meld deg inn i sl-i.net de kan det meste om Legacy:P
Skal gjøre det samme som deg med frontlyktene H1 Xenon i langlysa. Bytte ut spiller og høytalere til våren/sommeren.
Er foresten ikke lov med Xenon i langlysa! Hadde bilen på kontroll for å få senkesettet godkjent, fikk beskjed om å ta pærene av. Så må ta de av og vise bilen på nytt.
Men har en liten mistanke om at de kommer kjapt på igjenMvh Morten
Comment
Comment