Det ble goodlooking gitt! men jeg må si at det er jo helt villt å bruke så mye penger på en spiller! Det er vel greit nok at du vil få den beste lyden som er å få, men du får deg jo en helt grei bil til den prisen!
Andreas Dibbern
Ford Fiesta
Takk til B2Audio B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Det ble goodlooking gitt! men jeg må si at det er jo helt villt å bruke så mye penger på en spiller! Det er vel greit nok at du vil få den beste lyden som er å få, men du får deg jo en helt grei bil til den prisen!
Og da kan ikke jeg få skrive det? Jeg mente jo ikke at det var negativt! Men det er jo litt sykt :P
Det manglet en bak der ser jeg
Jo jøss, er lov å si hva man vil vettu, sykt er det også i mine øyne
Morty00 advarte jo oss på forhånd at han var litt "crazy" så
Morty00: Grattis med ny pers. og et nydelig bygg!
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Det manglet en bak der ser jeg
Jo jøss, er lov å si hva man vil vettu, sykt er det også i mine øyne
Morty00 advarte jo oss på forhånd at han var litt "crazy" så
Morty00: Grattis med ny pers. og et nydelig bygg!
takk!
artig å kunne spille pent å høyt med samme anlegget, men ikke f*** om jeg sitter inne i bilen med det trykket. Så gal er jeg ikke
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment