jippiii:P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Golf 2 90mod prosjekt
Collapse
X
-
huffhuff, kaldt i bilen om dagen. Også ser man ikke en dritt siden man alltid har dårligt tid og man ikke orker sette på motorvarme og man har en isskrape som omtrent ikke fungerer som gjør til at man ikke skraper rutene så myeVW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )
Comment
-
Håper jeg ikke møter deg på veien da...
Jeg er en av de som skraper bort omtrent hver minste lille flekk av is på rutene.
On topic: Det må være den største basskassa jeg har sett i en Golf 2 - du har jo ikke engang plass til tannbørsten med deg på tur!.:Lasse:.
Comment
-
Jeg vil jo ha det bort, men blandingen av dårlig tid og dårlig skrape gjør det vanskelig Har heller ikke fått somlet meg til å kjøpe ny.
Sorry for OT. Bra prosjekt du har her! Som screwball sier, diger basskasse i en Golf2!VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )
Comment
-
Den er stor ja!! jeg skal avrunde porten i helga
Men sliter med et strøm problem for tiden:S dynamoen lader bare 8-9 volt. 8.3volt ca når motoren er i gang & 9.7 når den ikke er i gang! er det dynamoen som har sakt gonatt tru?Mvh
Andreas Moen Sæterbø
Golf mk2
Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX
Comment
-
Haha! sant det ja:P men jeg malte + fra dynamo til - på batteriet når motoren var i gang, og når motoren var av så målte jeg på + og - på batteriet bedre?Mvh
Andreas Moen Sæterbø
Golf mk2
Comment
-
Originally posted by moeN View PostDen er stor ja!! jeg skal avrunde porten i helga
Men sliter med et strøm problem for tiden:S dynamoen lader bare 8-9 volt. 8.3volt ca når motoren er i gang & 9.7 når den ikke er i gang! er det dynamoen som har sakt gonatt tru?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Hvordan det? etter skifte av dynamo så holder spenningen seg 14.4-5volt normalt og ved høyt volum så blinker ikke lysa på bilen bilen har stått ute i 2 dager i minusgrader og det ingen problemer med og starteMvh
Andreas Moen Sæterbø
Golf mk2
Comment
Comment