Her kommer noen bilder av en liten sound-upgrade i min samboers Audi A4 Quattro (B5)
Dette er langt fra noen totalombygging, heller ingen bil som skal stilles ut eller være med på noen form for konkurranser. Her vil jeg bare oppgradere lydbildet en smule, samt gjøre en clean, enkel installasjon.
Headunit: CD/DVD med 4,3" skjerm
Basser: 2 x Lanzar DC8
Forsterker: Soundstream PCX2.350
Frontsett vil bli bli byttet ut etterhvert, da det kun er orginale komponenter fremme i bilen.
Her er kassen. Bygd i 22mm vannfast gulvspon. Kassen er på 45,2 liter.
Lagde et deksel som dekker kassen helt.
Laget hull til bassene og trekt opp dekselet i grå-svart filt.
Forsterkeren til bassene.
Gjemt fullstendig mellom kassen og seteryggen. (kabler er lagt opp for prøvespilling, derav litt "rotete"
Spilleren er en importsak fra Storbritania, med 4,3" skjerm. Spiller det aller meste av formater.
Dette er langt fra noen totalombygging, heller ingen bil som skal stilles ut eller være med på noen form for konkurranser. Her vil jeg bare oppgradere lydbildet en smule, samt gjøre en clean, enkel installasjon.
Headunit: CD/DVD med 4,3" skjerm
Basser: 2 x Lanzar DC8
Forsterker: Soundstream PCX2.350
Frontsett vil bli bli byttet ut etterhvert, da det kun er orginale komponenter fremme i bilen.
Her er kassen. Bygd i 22mm vannfast gulvspon. Kassen er på 45,2 liter.
Lagde et deksel som dekker kassen helt.
Laget hull til bassene og trekt opp dekselet i grå-svart filt.
Forsterkeren til bassene.
Gjemt fullstendig mellom kassen og seteryggen. (kabler er lagt opp for prøvespilling, derav litt "rotete"
Spilleren er en importsak fra Storbritania, med 4,3" skjerm. Spiller det aller meste av formater.
Comment