Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 by Kenneth B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Taktrekket er montert igjen!

Monterte mikrofonen til bluetooth'en i tak-konsollen før den ble satt på plass igje:

Fant plass til delefilterene over hanskerommet! Trangt om plassen i dashbordet gitt... Gjorde klart med kablene og satte de sammen med litt dempematter før jeg stripset de fast.

Likte ikke helt hvordan innlegget rundt forsterkerene så ut, så det ble litt spikking på det også. Syns det ble for flatt og kjedelig. Lagde rammer som passer formen til forsterkerene:

Limt sammen med ramma. Har lagd plass for logo i samme slengen:

Her er innlegget ferdig plastet. Da er det bare å pusse og sparkle litt på det:

Last edited by InstallBay Hamar; 14-02-2009, 01:13.

Comment

• Fine ting dere får til der nede.
      Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
      Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

• ideer å motivasjon mangler du ivertfall ikje hehe ser bra ut dette som vanligt
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

• Forsterkerinnlegg versjon 2.0, med logo-innlegg er ferdig pusset og klart til trekking:

Har også fått satt inn a-stolpene for siste gang(tror jeg... ):

Comment

• Smooooth
            Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Har trekt innlegget til forsterkerene og laget et logo innlegg bakerst i gulvdekselet:

Comment

• Utrolig pent! : ) Skulle likt å sett (og hørt) den bilen når den ruller ut av verkstedet ; )
                VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

• Blir vel som det meste han legger litt tough love på... kvalmende bra
                  Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                  Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                  Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                  -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Originally posted by Crazytaxi View Post
                    Blir vel som det meste han legger litt tough love på... kvalmende bra
                    Det var også en måte å si det på

var innom å kikka på forsterkerdekselet i dag..ett ord: DEILIG!!
                    Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

Comment

• Har fått lagd litt deler til dørene foran, slik at det går an å få på plass litt kraftigere elementer der!

Custom høyttalerbaffel:

Ooooops, hva skjedde med gitteret??

Med litt sparkel og støpeplast er vi på rett vei igjen..:

Deksel ferdig trekt og prøvemontert sammen med høyttaler:

Har fått på plass Heico-girkula også! Lekkert!!

Last edited by InstallBay Hamar; 08-03-2009, 12:56.

Comment

• nice kenneth! finner ikke ord! ser jo stein dønn originalt ut også

Comment

• Hvor mange klips til dørtrekket trenger du?

Comment

• Ingen faktisk... Tror jaggu det har gått bra! Men de skal vel av og på noen ganger til, så jeg sier nok ifra!

Comment

• Spør her, da det sikkert er likt på de fleste nyere volvoer..

Høyttalergitterene i baksetene på en Volvo V70 2001 modell, hvordan får man av disse? Er det bare å dra de ut (klips?) eller må man ta av hele dørtrekket? Og noen som kan si meg hvor store elementer som får plass der? Beklager at jeg stjeler tråden, men tenkte kanskje du hadde peil!
                              VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

Comment

• Der er det plass til 6,5 tom tror jeg, og jeg tror hele dørtrekket må av...

Comment

Working...
                                X