Ingen store ting å oppdatere før helga, men jeg har fått aske-grå mikrofiber til a-stolpene+taktrekket og blå til bass-pod'en og innlegget over forsterkerene.
Trekte ene stolpen før jeg tok helg, og ja, jeg vet at diskanten sitter litt off-senter..
Når jeg får meg masse penger og fin bil og har råd til masse anlegg skal du få jobben med å bygge, definitivt Blir utrolig pent, det dekselet du laget på dashbordet ble utrolig pen, ser faktisk stock ut der den sitter ..
Oi!! kult med microfiber...passelig dødt stoff det vel...eller? den diskanten syns jeg kom litt "alien" aktig ut av a stolpen..hihi..ble pent syns jeg..og annerledes
Jepp, det har jeg Rolf! Send meg en mail med info til hamar@installbay.no, så putter jeg noen biter i en konvolutt! Er ikke så ille pris på det heller! 399 pr meter og da er det ca 140 bredde!
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
[QUOTE=neptyr;71400]Uhm, sjekk litt andre prosjekt, det er vel nesten nr 1 måte å montere diskanten på QUOTE]
DOOOHH!!! My bad hehe...vet det da....men denne har ikke sort grill, som 99% av de andre diskantene har..så den ble veldig smooth sammen med stoffet...en bedre måte å forklare den på
Comment