Dette ser knallbra ut, Kenneth. Synd hvis vi ikke ser deg på en konkurranse i løpet av sommer'n!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo V50 by Kenneth B
Collapse
X
-
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostJeg kunne like greit brukt mdf og treskruer! Ingen EMMA dommer som skal inni denna bilen...
Det var det jeg tenkte på.. Bare dumt om det ikke holder.. Men jeg satser på at det holder, for din del. Ønsker jo bare det beste, så klart
Men sånn ellers, så lener jeg meg på Erik, jeg..[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
har faktisk enda til gode se stereo som har løsnet som har vært montert av kenneth,tipper han har kontrol"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Posthar faktisk enda til gode se stereo som har løsnet som har vært montert av kenneth,tipper han har kontrolMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostJeg kunne like greit brukt mdf og treskruer! Ingen EMMA dommer som skal inni denna bilen...
Morsom den sammenligningen du holder på med. Skal ikke konkurerere så da trenger det ikke sitte fast bedre, er deg og din familie jeg tenker på.
Og i en kolisjon i 80km/t vil anlegget fort veie ganske mange ganger mer sinn egen vekt.. en pop mutter rives tvert ut av stålet i karosseriet, så sitter sånn ca som tyggis er en grei forklaring. Kan hjelpe å gjøre som installbay sier feste en skive på undersiden, men kommer man til med en skive kan man vel gjøre det ordentlig med engang? Ville du satset på å erstattet sikkerhetsbelte feste med en pop mutter?sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Ja, det blir noen kilo, men med seks popmuttere fordelt utover ramma og to originale M6 gjenger i bånn, så skal det litt til! Og nå har det seg slik at jeg ikke hadde mulighet til å få satt på skiver og mutter under bilen, så.. Uansett så ønsker jeg alle en riktig god jul og godt sparkføre! For oss som har det...
Comment
-
Da er det vel på tide med en liten update igjen!
Har puslet litt med a-stolpene, og bestilt stoff til de og taktrekket!
A-stolper klare til trekking:
Innfelling av diskant:
A-stolpe sett fra utsiden. Akkurat passe diskrè:
Har puslet sammen en ny ramme i luftekanalene, som skjermen til KOS-systemet skal sitte i:
En liten test med ramma til skjermen:
Comment
Comment