Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 by Kenneth B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dette ser knallbra ut, Kenneth. Synd hvis vi ikke ser deg på en konkurranse i løpet av sommer'n!
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

Comment

Originally posted by InstallBay Hamar View Post
      Jeg kunne like greit brukt mdf og treskruer! Ingen EMMA dommer som skal inni denna bilen...
      Nei, det kan så være.. Men er du uheldig så skal plutselig alt du lesser bilen med ut av bilen..
      Det var det jeg tenkte på.. Bare dumt om det ikke holder.. Men jeg satser på at det holder, for din del. Ønsker jo bare det beste, så klart

Men sånn ellers, så lener jeg meg på Erik, jeg..
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

har faktisk enda til gode se stereo som har løsnet som har vært montert av kenneth,tipper han har kontrol
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Hehe, det er det jeg regner med

(Jeg tenker mer på pop-mutter-bruk generelt..)

Comment

Originally posted by Jonny.B View Post
            har faktisk enda til gode se stereo som har løsnet som har vært montert av kenneth,tipper han har kontrol
            Har brukt popmutter endel og aldri hatt problemer med at det sitter dårlig. Er man redd for at det ikke holder så kan man bruke skive på baksiden før man popper mutteren i.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Nå må jeg nok snart ta meg en tur

Comment

Originally posted by InstallBay Hamar View Post
                Jeg kunne like greit brukt mdf og treskruer! Ingen EMMA dommer som skal inni denna bilen...
                Er ikke i EMMA sammenheng jeg tenker, men det blir noen kilo bak der og hvis du lever i trua at det blir holdt fast av noe dårlig pop nagler i en eventuel krasj så for du fortsette med det vettu. Ikke jeg som for et tungt anlegg inn i bil cupén.. Ingen EMMA dommer som kolisjonstester anlegget så til EMMA ville nok pop muttere ha holdt lenge. Men hva er vitsen med å sette en forsterker i en stål ramme om den ikke blir festet tilsvarende til bilen?

Morsom den sammenligningen du holder på med. Skal ikke konkurerere så da trenger det ikke sitte fast bedre, er deg og din familie jeg tenker på.

Og i en kolisjon i 80km/t vil anlegget fort veie ganske mange ganger mer sinn egen vekt.. en pop mutter rives tvert ut av stålet i karosseriet, så sitter sånn ca som tyggis er en grei forklaring. Kan hjelpe å gjøre som installbay sier feste en skive på undersiden, men kommer man til med en skive kan man vel gjøre det ordentlig med engang? Ville du satset på å erstattet sikkerhetsbelte feste med en pop mutter?
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Ja, det blir noen kilo, men med seks popmuttere fordelt utover ramma og to originale M6 gjenger i bånn, så skal det litt til! Og nå har det seg slik at jeg ikke hadde mulighet til å få satt på skiver og mutter under bilen, så.. Uansett så ønsker jeg alle en riktig god jul og godt sparkføre! For oss som har det...

Comment

God jul, ja. Her er det sykkelføre!

Har trua på popmutterne. Jævlig kjekke da. Og når vekta er så fordelt, så må det jo for pokker holde fjell.

Comment

Er enig med Kenneth her ja! Siden alt er "bundet" sammen i en ramme, og festet på 6 steder så skal det myye til for at dette løsner.. Og god jul til deg og Kenneth
                      Jon Ola, team dynabel
                      78 mod golf1 db-bil
                      92 mod golf3 bruks bil

Comment

Da er det vel på tide med en liten update igjen!

Har puslet litt med a-stolpene, og bestilt stoff til de og taktrekket!

A-stolper klare til trekking:

Innfelling av diskant:

A-stolpe sett fra utsiden. Akkurat passe diskrè:

Har puslet sammen en ny ramme i luftekanalene, som skjermen til KOS-systemet skal sitte i:

En liten test med ramma til skjermen:

Comment

ser lovende ut dette kenneth
                          VW Golf 4
                          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                          Simen Sormbråten

Comment

Mener å huske att Volvos tre innredning har en annen farge enn det der. Er det noe uorginalt?
                            Tviler på att det blir sittende like bra som orginalt
                            Blir bra detta.

Comment

Har sparklet og gnudd litt på skjerm-pod'en:

Comment

Begynner å ligne på noe nå ja!
                                Skal du trekke den med Vinyl, eller? Ser for meg det kan bli skikkelig klinsj med orginal-dashbordet?

Comment

Working...
                                X