Har tenkt å få den lakkert i samme mørke gråfarge som lufteventilene...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo V50 by Kenneth B
Collapse
X
-
-
Tja.. Alt går.. Men i så tilfelle ville vel kanskje det letteste vært og byttet til en annen 2 DIN-enhet.. Men spørs om han er gira på det da.. Vil tro det er god nok lyd i den han har.. Så min tanke er litt sånn "why bother".. hehe. Men vi får se hva mannen finner på da![SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Det er der KOS-enheten kommer inn i bildet daMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostTja.. Alt går.. Men i så tilfelle ville vel kanskje det letteste vært og byttet til en annen 2 DIN-enhetMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostTja.. Alt går.. Men i så tilfelle ville vel kanskje det letteste vært og byttet til en annen 2 DIN-enhet..
Originally posted by InstallBay View PostSkal like å se du får inn en 2-DIN i en V50
Originally posted by thomasekeli View PostOg hvorfor skulle ikke det gå?
Bygger man bilstereo må man da i alle fall være med på leken; alt er mulig. But please, forklar hva som er problemet..
Alt er mulig og Kenneth hadde vært en av de som hadde fått til å montere en 2-din spiller i en slik bil. Men det er ingen vits å gå over bekken etter vann.
Comment
-
http://www.volvocars.com/no/All-Cars...s/default.aspx
Hvis du scroller til 3. bildet så ser du at den midtkonsollen er veldig hul på baksiden unntatt der hvor selve cd-drevet er..
Mene Kenneth viste meg et bilde av en som hadde montert inn 2-din i bilen og det så ikke bra ut.. for den blir stikkende veldig ut pga krumminga av dashen.Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Jøssenam så sinna vi var her a? Ta deg en bolle. Og mens du gjør det kan du se på bildet helt til høyre i første rad i, i linken crazytaxi posta.
Jeg vet, bedre enn du tror, at dashbordet til Volvo har en litt spesiell utforming. Det jeg ikke vet er hvor stor forskjell det er på denne utformingen i en V50 contra en V70/XC70. Det jeg der i mot er rimelig sikker på er at du får inn en 2 DIN-enhet i V70. Og etter hva jeg kan se av bilder, så later det til å være like enkelt å få dette til i en V50.
Ro litt ned i bleia nå.. Please...[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostJøssenam så sinna vi var her a? Ta deg en bolle. Og mens du gjør det kan du se på bildet helt til høyre i første rad i, i linken crazytaxi posta.
Jeg vet, bedre enn du tror, at dashbordet til Volvo har en litt spesiell utforming. Det jeg ikke vet er hvor stor forskjell det er på denne utformingen i en V50 contra en V70/XC70. Det jeg der i mot er rimelig sikker på er at du får inn en 2 DIN-enhet i V70. Og etter hva jeg kan se av bilder, så later det til å være like enkelt å få dette til i en V50.
Ro litt ned i bleia nå.. Please...Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Det er mulig, med litt cut & paste, å få inn en 2-din i de! Har en mail med noen bilder av det på jobben! Men det ser IKKE bra ut med en sort spiller i det alu-panelet! Og panelet må moddes endel for at det skal flyte bedre sammen! Dessuten så er hele vitsen med det jeg gjør her å vise hva som kan gjøres selv om man har en litt vel integrert hovedenhet i bilen! Så skal dere krangle mer om det nå, kan derelage en egen tråd med det! Og jeg kjenner Nilsh såpass godt at han ikke var "sinna" når han skrev det innlegget der! Mannen jobber på Volvo, og vet hva han snakker om!
Comment
Comment