Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 by Kenneth B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nilsh View Post
    Hvordan skal han gjøre det?
    For å beholde det originale utseende samtidig som han fikk forbedret lyden fra det den originale spilleren kan. Så for meg å hente ut digitalsignalet fra drivverket for å sende det gjennom en bedre DAC, men å beholde betjeningen slik den funker originalt.
    Har selv V50 og det er nesten umulig å bytte spilleren, den er alt for godt integrert i dash'n. Men her kan det jo være at den Kenwood dingsen fikser biffen da jeg egentlig ikke vet hva det er for noe(?) Funker den som en JL Clean sweep?

Comment

Har ikke gjort så mye i det siste, men har da blant annet fått felt inn nødblinkbryteren på toppen av skjerm-pod'en:

Har limt sammen rammeverket baki:

Håper at jeg kanskje får strekt på litt fleece på ramma imorgentidlig før jobb...

Comment

Hva med bilde av badekaret da klumpen
        Mvh.
        Bjørnar Kristiansen
        BK Caraudio
        48059681

Comment

Badekar? Klumpen?!?.... hmmmm... driv du å legger inn aksjer til sjefen ell? hehe
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Tok ingen bilder av jaccuzien vår, Bjørnar! b Må ta med den fineste badebuksa di imorgen, så kan vi ta en liten foto-session da!

Comment

Babyolje-Bjørnar og Kinky-Kenneth jasså... Hvor er Per Heimly når man trenger han
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Ha ha ha ha!!

Comment

Her er et bilde av det "berømte" badekaret det er snakk om! Voksen basskasse på 170 liter:

Comment

Her er noen bilder av støpingen av gulvdekselet:

Teppe over rammeverket:

Ei dose med polyester:

Litt støpeplast i overgangene mellom teppe og rammer:

Her ser man hvordan formene i dekselet blir:

Last edited by InstallBay Hamar; 31-01-2009, 11:39.

Comment

• bandwith exceeded?

får ikke opp bildene jeg kontoen full eller?
                      mvh Sindre Carlsen

Comment

• Ser slik ut ja... Igjen! Får nok lage en egen konto på detta prosjektet...

Comment

• Nå ble det bilder av dekselet...

Comment

• heisann..

Muligens ett jævli teit spørsmål,men åssen får du til å frese ut alle de formene på diverse deler...har aldri skjønt det..har brukt stikksag tidligere men blir jo ikke akkurat jevnt da....noe lurt svar på dette?
                            Isocyanates forever

Comment

• Har en stabel med diverse maler som jeg kombinerer, og forandrer størrelse på! Litt vanskelig å forklare... Bruker fresestål med løpehjul på bare!

Comment

• nå skal det sies at kenneth er Rå med fresen da!!

Comment

Working...
                                X