Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 by Kenneth B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hmm...? kanskje letter å se in action=)
    Isocyanates forever

Comment

• han kan frese grævlinger av elgbein=)

Comment

• hehe

titegn
        sound.vision.soul

Type R

Comment

• Originally posted by InstallBay Hamar View Post
          Har en stabel med diverse maler som jeg kombinerer, og forandrer størrelse på! Litt vanskelig å forklare... Bruker fresestål med løpehjul på bare!
          Hvordan forandrer du størrelse på malene?
          Har du fresestål med forskjellig størrelse på løpehjulene (= større eller mindre avstand til mal)?
          Tror du må legge ut mer info til oss kunnskapshungrige i "know-how"-seksjonen!
          .:Lasse:.

Comment

• han har mesterbrev i fres!!

Comment

• Ikke lenge før noen begynnerå omtale fresingen til Kenneth som andre snakker om Lars Monsen...

Comment

• Huff huff, blir nesten flau her... Stemmer det at jeg bruker forskjellige løpehjul for å forandre størrelsen. Også kombinerer jeg forskjellige maler for å få foskjellige radier på delene! Se f.eks Heico-logoen som jeg egentlig skulle bruke i V50'n, den er laget ved hjelp av ringer i forskjellig diameter bare! Mulighetene er uendelige!!

Comment

• Kan du legge ut noen bilder av utstyret du bruker? Jeg har ikke sett fresestål med utbyttbare løpehjul...
                  Lærerikt dette!

Comment

• Skal ta noen bilder av det en dag... Er hjemmeværende idag, så da blir det litt vanskelig...

Comment

• Har sparklet og slipt over gulvdekselet et par runder:

Skjerm-pod'en har fått ei god dose fyller! Gjør seg med kun en farge på delene!

Har skjært ut en "ipod-dummy" for å se åssen plasseringa av den ville bli:

Comment

• Kunne du ikke bare frese deg en ordentlig Ipod da? hehe
                        Mvh.
                        Roy
                        Mob: 40 30 99 06

Comment

• Fordi apple er for gniene på fresestålene sine
                          altfor lang ventetid på iRouter
                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• kan jeg spørre hvorfor du plaserer ipoden i bagasjen? syns det burde være lettere og ha den fremme..
                            en annen ting, om du skal ha bagasje i trunken, kan ikke det skade ipoden, om bagasjen flytter på seg? det er jo bruksbil

Comment

• som jeg har hørt av Kenneth så skal han ha et transport deksel over
                              VW Golf 4
                              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                              Simen Sormbråten

Comment

• der ser man kom bare til og tenke på det når jeg så bilde

Comment

Working...
                                X