Originally posted by InstallBay Hamar
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo V50 by Kenneth B
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Skal lages et transportdeksel til hverdagsbruk, og ipod'en styres fra skjermen foran. Og den skal sitte i bilen hele tiden...Last edited by InstallBay Hamar; 05-02-2009, 16:25.
Comment
-
Når jeg får meg masse penger og fin bil og har råd til masse anlegg skal du få jobben med å bygge, definitivt Blir utrolig pent, det dekselet du laget på dashbordet ble utrolig pen, ser faktisk stock ut der den sitter ..
Gleder meg til å se videre arbeid!VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )
Comment
-
en diskanten syns jeg kom litt "alien" aktig ut av a stolpen..hihi..ble pent syns jeg..og annerledes
Hmm, har du noen prøver du kunne sendt avgårde av det stoffet kenneth?
Bare noen småbiter så man kunne kjent og kikka på detMvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Jepp, det har jeg Rolf! Send meg en mail med info til hamar@installbay.no, så putter jeg noen biter i en konvolutt! Er ikke så ille pris på det heller! 399 pr meter og da er det ca 140 bredde!
Comment
-
Men med litt vilje så kan du få det av :PMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
[QUOTE=neptyr;71400]Uhm, sjekk litt andre prosjekt, det er vel nesten nr 1 måte å montere diskanten på QUOTE]
DOOOHH!!! My bad hehe...vet det da....men denne har ikke sort grill, som 99% av de andre diskantene har..så den ble veldig smooth sammen med stoffet...en bedre måte å forklare den påAlpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids
Comment
-
Da har jeg fått dempet taket og trekt om taktrekket:
Ett lag Vibroplast M1 over hele flata:
SPLEN3008 utenpå M1! Tyst som i graven...
Her ser man fargeforskjellen på det originalet, og trekket som skal på:
Her er taktrekket ferdig. Dette var en forferdelig jobb siden stoffet jeg brukte ikke kunne strekkes noe særlig!
Comment
Comment